乐LOFTE

Cold - Retro Culture

小豆之家:

Ooooooh Ooooooh Ooooooh
Tell me how did we get so COLD?
告诉我为何变的如此冷漠
I begin to think
我开始认为
You’re a girl I’m used to no more
这个熟悉的你我感到很陌生
Where do we sit now?
我们现在身处何处
It’s in the air
虚若悬空

Only me by, you’re just don’t care
仅我一人在身旁,你却无所谓

So, tell me where do we go from here?
所以,告诉我我们又将前往何方
I guess the way before I just think clear
暗测前路明晰
I used to think I know what I want
我曾以为我明白所求为何
And now it turns out that I was wrong
现在才恍然大错特错

I cannot find
我无法找到
I cannot find
我无法找到
I cannot find you.
我无法找到你
I cannot find
我无法找到
I cannot find
我无法找到
I cannot find you.
我无法找到你
I cannot find
我无法找到
I cannot find
我无法找到
I cannot find you.
我无法找到你
I cannot find
我无法找到
I cannot find
我无法找到
I cannot find you.
我无法找到你
I cannot find
我无法找到
I cannot find
我无法找到
I cannot find you.
我无法找到你
I cannot find
我无法找到
I cannot find
我无法找到
I cannot find you.
我无法找到你
I cannot find
我无法找到
I cannot find
我无法找到
I cannot find you.
我无法找到你
I cannot find
我无法找到
I cannot find
我无法找到
I cannot find you.
我无法找到你

Tell me how did we get so COLD?
告诉我为何变的如此冷漠
I begin to think
我开始认为
You’re a girl I’m used to no more
这个熟悉的你我感到很陌生
Where do we sit now?
我们现在身处何处
It’s in the air
虚若悬空
Only me by, you’re just don’t care
仅我一人在身旁,你却无所谓

So, tell me where do we go from here?
所以,告诉我我们又将前往何方
I guess the way before I just think clear
暗测前路明晰
I used to think I know what I want
我曾以为我明白所求为何
And now it turns out that I was wrong
现在才恍然大错特错

I cannot find
我无法找到
I cannot find
我无法找到
I cannot find you.
我无法找到你
I cannot find
我无法找到
I cannot find
我无法找到
I cannot find you no more
我再也无法找到你
I cannot find
我无法找到
I cannot find
我无法找到
I cannot find you.
我无法找到你
I cannot find
我无法找到
I cannot find
我无法找到
I cannot find you.
我无法找到你
I cannot find
我无法找到
I cannot find
我无法找到
I cannot find you.
我无法找到你
I cannot find
我无法找到
I cannot find
我无法找到
I cannot find you.
我无法找到你
I cannot find

I cannot find

I cannot find you.

I cannot find

I cannot find

I cannot find you.

Ooooooh Ooooooh Ooooooh

小豆之家敬上!

评论

热度(21)