乐LOFTE

Lighters (The One) - Gabz

小豆之家:

作曲 : Gabz Gardiner
作词 : Gabz Gardiner
Put your lighters in the air
举起你的打火机来
If you've ever felt scared
如果你曾经感到害怕的话
'Cause you've lost the one
因为你已经失去了唯一
Who was the one
可是谁是唯一呢

Put your lighters in the sky
举起你的打火机来
If you're sleeping alone tonight
如果在夜里单独入睡
'Cause you've lost the one
因为你已经失去了唯一
You were my best friend and boyfriend all at the same time
你曾是我最好的朋友同时也是男朋友
It's funny to think I've known you my whole life
荒唐的以为我了解了你的一生
I can't even remember a time when we weren't together
我甚至记不起我们分开的时刻
Thinking back to the time where you promised it would last forever
回想起你承诺天长地久的那个瞬间
We'd only just learned what love was
我们只是学会了爱是什么
But I tried to impress you with my lips
可是我试图用嘴唇向你留下记忆
Now I'm sitting here wondering "Where does the love go?"
现在我坐在这想爱去哪了
only thing I have is a voice and a lighter
唯一留下的就是这打火机和你的诺言
So Put your lighters in the air
所以,举起你的打火机来
If you've ever felt scared
如果你害怕的话
'Cause you've lost the one
因为你已经失去了唯一
Who was the one
可是谁是唯一呢
Put your lighters in the sky
举起你的打火机来
If you're sleeping alone tonight
如果在夜里单独入睡
'Cause you've lost the one
因为你已经失去了唯一
Who was the one
谁又是唯一呢
The one, the one
唯一
the one, the one
唯一
You were so young, you couldn't even say it
你还这么年轻,还不能这么说的这么绝望
And these were the park at the swings we're just playing
这只是我们刚刚在公园玩过的秋千罢了
Well, I remember everything that you wrote,
额,我记得你写过的所有
"Will you go out with me?" on a post-it note.
在便利贴上写着“要不要一起出去”
I wrote
我写道
"Yes," then I gave it back
“嗯”然后交给你
You said I could keep it and I still got that,
你说我可以留着,现在我还保留着
Now I'm sitting here wondering "Where does the love go?"
现在我坐在这想爱去哪了
Only thing I have is a voice and a lighter, so,
唯一留下的就是这打火机和你的诺言
Put your lighters in the air
所以,举起你的打火机来
If you've ever felt scared
如果你感到害怕的话
'Cause you've lost the one
因为你已经失去了唯一
Who was the one
可谁是唯一呢
Put your lighters in the sky
举起你的打火机来
If you're sleeping alone tonight
如果你单独如入睡的话
'Cause you've lost the one
因为你已经失去了唯一
Who was the one
可谁又是唯一呢
The one, the one
唯一
the one, the one
唯一
Back then it was so different,
当时的情况是如此不同
I didn't even have to ask and you'd listen,
我甚至不要问,你就会听
We've been a couple since forever,
过去我们一直是伴侣
It's so weird that we ain't together,
奇怪的是我们最后没有在一起
And every time I see you I wanna cry,
每次看见你我就想哭
And every time you look at me I die inside,
每次你看着我 我觉得心要死了
Now I'm sitting here wondering "Where does the love go?"
现在我坐在这想爱去哪了
Everyone grab your lighters if they left you alone.
如果他们丢下你,每个人都会拿你的打火机
So, put your lighters in the air,
所以,举起你的打火机来
If you've ever felt scared,
如果你曾经感到害怕的话
'Cause you've lost the one,
因为你已经失去了唯一
Who was the one
可谁又是唯一呢
Put your lighters in the sky,
举起你的打火机来
If you're sleeping alone tonight
如果你单独如入睡的话
'Cause you've lost the one
因为你已经失去了唯一
Who was the one
可谁又是唯一呢
The one, the one
唯一
The one, the one
唯一
The one
唯一

小豆之家敬上!

评论

热度(16)