乐LOFTE

Far Away - Julia Sheer、Kevin Littlefield

小豆之家:

You used to call me everyday
曾经的你 每日的电话
The words mean nothing without someone to say
没有想说的想法,言语不过是语言
now I stand besides myself in the pouring rain
倾盆大雨,只剩我和自己在对话
I just wanna see your face
此刻,我只想看着你的脸
When you're far away
当我们相隔遥远
I miss you but I know you're here with me
虽然想念,但我知道你从未真的离开

When you're far away
当我们相隔遥远
I need you
我,如此需要,你!
lie awake it's ten past three
三点一刻,我还醒着
this empty feeling and baby I can't sleep
空虚将我淹没,亲爱的,你可知我无法入睡
only thing I left behind a smile you can't see
我能留给你的,是你看不见的笑容
I need you i need you
我,如此需要,你!
When you're far away
当我们相隔遥远
When you're far away
当我们相隔遥远
I need you
当我们相隔遥远
I miss you but time will heal the pain
虽然想念,但时间会治愈痛苦的心
And I won't go back and I can't go back, you're all ever I need,
我不会回去,也不能回去,你依然是我全部所需
I want you back but you can't come back
我是如此希望你会回来,你却不能
you know I didn't mean it
你知道那不是我本意
and I take it back and still I pray
我全部收回,虔诚祈祷
for one more chance, for one more day with you, with you
再给我一次机会,哪怕只有一天,只有我和你
When you're far away
当我们相隔遥远
I need you
我,如此需要,你!
When you're far away
当我们相隔遥远
I miss you but I know you're here with me
虽然想念,但我知道你从未真的离开
When you're far away
当我们相隔遥远
I need you
我,如此需要,你!

小豆之家敬上!

评论

热度(17)