乐LOFTE

Broken - Phelian

小豆之家:

Why do you hate me so much?
你为何如此恨我?
How can you tell the one person in the world that I love, that I care for so much.
你怎么能对这个世界上我最爱最在乎的人说那些话
How could you tell him to stay away from me?
你怎么能叫他远离我?
Do you think the only thing I'll do to anyone is screw them up?
你是不是觉得我只会给人带来麻烦?
Do you think I'm not worth loving?
你觉得我不配被爱吗?

小豆之家敬上!

评论

热度(8)