乐LOFTE

Hey Hi Hello - Cappa

小豆之家:

I hit the border into Arizona
我闯进亚利桑那州
The air is so much warmer
那里的空气都更加温暖
Than you ever were (ever were)
比你更暖
Woke up in a car in a pretty city
在一辆轿车中苏醒,身处漂亮的城市
Just glad you're not with me
很庆幸你没有和我在一起
'Cause you never were (never were)
因为你永远不会(这样)

And I said
我说—
Hey, hi, hello
嘿,嗨,哈喽
Nice to meet you
很高兴认识你
He said I don't think I've seen ya
他说,我好像从未见过你
I don't think I've seen ya before
我从未见过你
In California
在加利福利亚
I don't even know ya
我甚至都还不认识你
You never even occur (never occur)
你从未在我眼前出现
In California
在加利福利亚
I don't even need ya
我甚至都不需要你
You were just a blur (a blur)
你不过是模糊不清的影子
In California
在加利福利亚
Hey, hi, hello
嘿,嗨,哈喽
Nice to meet you
很高兴认识你
Hey, hi, hello
嘿,嗨,哈喽
In California
在加利福利亚
Hey, hi, hello
嘿,嗨,哈喽
Nice to meet you
很高兴认识你
Hey, hi, hello
嘿,嗨,哈喽

And so I learned how to feel alive
所以我渐渐学会如何强颜欢笑
Driving down the 95
开车驶去95号洲际公路
All before the sunrise (sunrise)
在日落之前
I let the saltlick my wounds
我只能默默舔舐自己的伤口
Leaning up brand new
然后重新振作
Underneath the pink sky (pink sky)
在这粉色的天穹之下
And I said
我说—
Hey, hi, hello
嘿,嗨,哈喽
Nice to meet you
很高兴认识你
He said I don't think I've seen ya
他说,我好像从未见过你
I don't think I've seen ya before
我从未见过你
In California
在加利福利亚
I don't even know ya
我甚至都还不认识你
You never even occur (never occur)
你从未在我眼前出现
In California
在加利福利亚
I don't even need ya
我甚至都不需要你
You were just a blur (a blur)
你不过是模糊不清的影子
In California
在加利福利亚
Hey, hi, hello
嘿,嗨,哈喽
Nice to meet you
很高兴认识你
Hey, hi, hello
嘿,嗨,哈喽
In California
在加利福利亚
Hey, hi, hello
嘿,嗨,哈喽
Nice to meet you
很高兴认识你
Hey, hi, hello

Hey, hi, hello

Hey, hi, hello

Hey, hi, hello

Hey, hi, hello


In California
在加利福利亚
Hey, hi, hello
嘿,嗨,哈喽
Nice to meet you
很高兴认识你
Hey, hi, hello
嘿,嗨,哈喽
In California
在加利福利亚
Hey, hi, hello
嘿,嗨,哈喽
Nice to meet you
很高兴认识你
Hey, hi, hello
嘿,嗨,哈喽
Nice to meet you
很高兴认识你
In California
在加利福利亚

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(4)