乐LOFTE

I Do It to Myself - Barcelona

小豆之家:

Shake me up like an earthquake
你像地震一般晃动了我的世界
You really got really got a hold on me
你死死的抓住了我的心
Spinning me around till I can’t think straight
你让我头昏目眩直到失去意识
Every night losing my memory
每个夜晚我都在丢失记忆
Tell me once and tell me twice
告诉我一次,告诉我两次
Been here before too many times
我们曾无数次来到过这个地方

I tell myself a dirty lie
我向自己袒露那肮脏的谎言
She didn’t mean to hurt you
她不是故意要伤害你的
I do it to myself
我不过是自作自受罢了
Hey, hey she’s always on top
嘿,她总是让我处于劣势
Maybe this time it’s you she wants
也许这一次,你才是她想要的人
Ooh, hey hey you know she won’t stop
哦,嘿,你知道她永远不会停下脚步
Nobody can blame that girl
可是又有谁会忍心责怪这个女孩呢
I do it to myself
我不过是自作自受罢了
Dancing in the dark such a cliche
在黑暗中起舞是多么的陈词滥调
Our bodies come together like a symphony
我们的身体如同交响乐一般完美的融合
Your touch could be a mistake
你的触摸是否会成为一个错误
Every night playing like a melody
每个夜晚我都像是一段被你玩弄的旋律
Play me once and play me twice
玩弄我一次,玩弄我两次
In the game of love I’ll fall behind
在这爱情的游戏之中,我始终被你甩在身后
I tell myself a dirty lie
我向自己袒露那肮脏的谎言
She didn’t mean to hurt you
她不是故意要伤害你的
I do it to myself
我不过是自作自受罢了
Hey, hey she’s always on top
嘿,她总是让我处于劣势
Maybe this time it’s you she wants
也许这一次,你才是她想要的人
Ooh, hey hey you know she won’t stop
哦,嘿,你知道她永远不会停下脚步
Nobody can blame that girl
可是又有谁会忍心责怪这个女孩呢
I do it to myself
我不过是自作自受罢了
You draw me in like a hunter
你像猎人一般引诱我
I only wanted to be together
我只不过是想和你在一起
You draw me in like a hunter
你像猎人一般引诱我
I thought you wanted to be together
我还以为你是想和我在一起的
Ooh, hey you’re always on top
嘿,她总是让我处于劣势
Maybe this time it’s me you want
也许这一次,我才是你想要的人
Ooh, hey I know you won’t stop
哦,嘿,你知道她永远不会停下脚步
I can never blame you, no
我永远不会埋怨你的,你知道
I do it to myself
我不过是自作自受罢了
I do it to myself
我不过是自作自受罢了
Hey, hey she’s always on top
嘿,她总是让我处于劣势
Maybe this time it’s you she wants
也许这一次,你才是她想要的人
Ooh, hey hey you know she won’t stop
哦,嘿,你知道她永远不会停下脚步
Nobody can blame that girl
可是又有谁会忍心责怪这个女孩呢
I do it to myself
我不过是自作自受罢了
Nobody can blame that girl
没人会忍心责怪这个女孩
I do it to myself
我不过是自作自受罢了
Nobody can blame that girl
没人会忍心责怪这个女孩
I do it to myself
我不过是自作自受罢了

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(4)