乐LOFTE

What Is Love - Jaymes Young

小豆之家:

Oh, I don't know why you're not there
你似乎不属于这里,也不属于我
I give you my love, but you don't care
我永不能使你感觉到温暖
So what is right and what is wrong?
爱上你究竟是对是错
Give me a sign
纠缠中亦难以明了

What is love?
问世间情究为何物

Baby, don't hurt me
只求你别再冷漠相对
Baby, don't hurt me
一副置身事外的模样
No more
但愿你柔情全无

What is love?
问世间情究为何物
Baby, don't hurt me
只愿你别再冷眼相对
Baby, don't hurt me
一副事不关己的模样
No more
但愿你冷酷到底

What is love?
问世间情究为何物
Baby, don't hurt me
只要你别再冷漠相对
Baby, don't hurt me
日日邂逅亦是陌人
No more
但愿这戏只我一角

What is love?
问世间情究为何物
Baby, don't hurt me
只愿我对你再无执念
Baby, don't hurt me
而你待我仍是路人
No more
终于再没有妄想

Oh, I don't know why you're not there
你似乎不属于这里,也不属于我
I give you my love, but you don't care
我永不能使你感觉到满足
So what is right and what is wrong?
爱上你究竟是对还是错
Give me a sign
挣扎中也难以决断

What is love?
问世间情究为何物
Baby, don't hurt me
只求你别再冷漠相对
Baby, don't hurt me
一副置身事外的眉眼
No more
但愿你柔情全无

What is love?
问世间情究为何物
Baby, don't hurt me
只愿你别再冷眼相对
Baby, don't hurt me
狠心撒手潇洒而去
No more
但愿你冷酷到底

What is love? (ooooh, oh, oooooh, oh)
问世间情究为何物
What is love?(ooh, ooooh, ooooh, oh)
问世间情究为何物

Baby, don't hurt me
只要你别再冷漠相对
No more
日日邂逅亦是路人

What is love?
问世间情究为何物
Baby, don't hurt me
只要你别再冷漠相对
Baby, don't hurt me
日日邂逅亦是陌人
No more
但愿这戏只我一角

What is love?
问世间情究为何物
Baby, don't hurt me
只愿我对你再无执念
Baby, don't hurt me
而你待我仍是路人
No more
终于再没有妄想

What is love?
问世间情究为何物
Baby, don't hurt me
只愿我对你再无执念
Baby, don't hurt me
而你待我仍是路人
No more
终于再没有妄想

小豆之家敬上!

评论

热度(10)