乐LOFTE

Animal Instinct - The Cranberries

小豆之家:

Suddenly something has happened to me
突然有事降临在我头上
as I was having my cup of tea
我正喝着一杯茶
Suddenly I was feeling depressed
突然间我感到悲观沮丧
I was utterly and totally stressed
全身被压力团团包围
Do you know you made me cry
你知道吗 你弄哭了我
ohh...

Do you know you make me die ,
你知道吗 你让我想死
And the thing that gets to me
正悄然向我靠近的东西
Is you'll never really see
你总是视而不见
And the thing that breaks me out
它令我怒不可遏
Is that always be in doubt
但总是让我心存疑虑
It is a lovely thing that we have
它是我们共同拥有的可爱玩意
It is a lovely thing that we
多么可爱呀
It is a lovely thing,
多么可爱的玩意
The animal,the animall instinct
那就是动物 动物本能
ooh ohh ohh
噢 噢 噢

So take my hands and come with me
那就牵起我的手和我一道来吧
We will change reality
我们会改变现状
So take my hands and we will pray
那就牵起我的手和我一道祈祷吧
They won't take you away
他们带不走你
They will never make me cry,no
他们绝不会惹我哭泣 不会
They will never make me die
他们也绝不会让我生不如死
And the thing that gets to me
正悄然向我靠近的东西
Is you'll never really see
你总是视而不见
And the thing that breaks me out
它令我怒不可遏
Is that always be in doubt
但总是让我心存疑虑

The animal
那就是动物
The animal
动物啊
The animal instinct to me
那是我的动物本能
It's the animal
那就是动物
The animal
动物啊
The animal instinct to me
那是我的动物本能
It's the animal
那就是动物
It's the animal
那就是动物
It's the animal instinct to me
那是我的动物本能
It's the animal
那就是动物
It's the animal
那就是动物
It's the animal instinct to me
那是我的动物本能
The animal
那就是动物
The animal
那就是动物
The animal instinct to me
那是我的动物本能
It's the animal
那就是动物
It's the animal
那就是动物
It's the animal instinct to me
那是我的动物本能

小豆之家敬上!

评论

热度(12)