乐LOFTE

Candy (feat. Natalie Lungley) - Henri Pfr、Natalie Lungley

小豆之家:

I was per-per-per..


I was perched outside in the pouring rain
我过去栖息在倾盆大雨下
Trying to make myself a sail
尝试起航
Then I'll float to you, my darlin'
后来就飘到你身边了,亲爱的
With the evening on my tail
夜晚


Although not the most honest means of travel
虽然不是最甜蜜的旅行方式
It gets me there nonetheless
但是我还是到达了
I'm a heartless man at worst, babe
说到最坏之处,我是一个没良心的人
And a helpless one at best
说到最好之处,我是一个没用的人

Darling, I'll bathe your skin
亲爱的,我会为你擦身
I'll even wash your clothes
我甚至会帮你洗衣服
Just give me some candy before I go
给我尝点甜头吧,在我离开之前

Oh darling, I'll kiss your eyes
亲爱的,我会轻吻你的双眼
and lay you down on your rug
在你轻轻放倒在毛毯上
Just give me some candy after my hug
抱抱之后,给我尝点甜头吧

Nothing
并没有什么
I'll even wash your clothes
我会帮你洗衣服
Just give me some candy after my hug, oh
抱抱之后,给我尝点甜头吧

Oh, and I'm often false explaining
噢,我总是在错误地解释着
But to her it plays out all the same
对于她来说,都是一样的吧
And although I'm left defeated
虽然我输了
It gets held against my name
至少维护了名声

I know you got plenty to offer, baby
我知道你付出了很多
But I guess I've taken quite enough
但我觉得我所得到的,也足够多了
Well, I'm some stain there on your bed sheet
好吧,我只是你床单上的污秽
You're my diamond in the rough
但你是我未经加工的至尊钻石

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(16)