乐LOFTE

A Land So Far (Original Mix) - Jawster

小豆之家:

《A Land So Far (Original Mix)》歌词:

In your city silence is a work of art

在你的国度 沉默是种艺术

Strolling statues down the boulevard

人们如雕像般 沿着大道散步

If I cross your gaze will I too turn to stone

如果我碰上你的目光 我大概会瞬间变成石块吧

Living in a maze where you never broke a bone

生活在迷宫之中 你从未受过伤


Once you're in you can never escape

一旦你陷入就再也逃不开了

When freedom is what you need the most

其实自由才是我们最想要的

Talk about love you can watch on it tape

你谈论爱情 看着它如何被录下来

I wanna hear the waves

可我想去听海浪

Crashing on the coast

拍打海岸的声音


And I kept a secret from you

我没有告诉你

The only one that sees what's going on

其实只有我看清了这一切

Oh dear, what I seek is true

亲爱的 我追求的才是真实

Looking for a dream to feed upon

我要去追梦 以梦为马

Looking for a dream to feed upon

我要去追梦 以梦为马


So I took your car

所以 我开着你的车

And I hit the road

毫不犹豫地出发了

You won't believe

你不会相信

What's out there

外面的世界有多精彩

A land so far

远方的国度

Without a code

无拘无束

You won't believe

你不会相信

What's out there

外面的世界有多精彩


So I took your car

所以 我开着你的车

And I hit the road

毫不犹豫地出发了

You won't believe

你不会相信

What's out there

外面的世界有多精彩

A land so far

远方的国度

Without a code

无拘无束

You won't believe

你不会相信

What's out there

外面的世界有多精彩


In your city silence is a work of art

在你的国度 沉默是种艺术

Strolling statues down the boulevard

人们如雕像般 沿着大道散步

If I cross your gaze will I too turn to stone

如果我碰上你的目光 我大概会瞬间变成石块吧

Living in a maze where you never broke a bone

生活在迷宫之中 你从未受过伤


Once you're in you can never escape

一旦你陷入就再也逃不开了

When freedom is what you need the most

其实自由才是我们最想要的

Talk about love you can watch on it tape

你谈论爱情 看着它如何被录下来

I wanna hear the waves

可我想去听海浪

Crashing on the coast

拍打海岸的声音


So I took your car

所以 我开着你的车

And I hit the road

毫不犹豫地出发了

You won't believe

你不会相信

What's out there

外面的世界有多精彩

A land so far

远方的国度

Without a code

无拘无束

You won't believe

你不会相信

What's out there

外面的世界有多精彩


So I took your car

所以 我开着你的车

And I hit the road

毫不犹豫地出发了

You won't believe

你不会相信

What's out there

外面的世界有多精彩

A land so far

远方的国度

Without a code

无拘无束

You won't believe

你不会相信

What's out there

外面的世界有多精彩


So I took your car

所以 我开着你的车

And I hit the road

毫不犹豫地出发了

You won't believe

你不会相信

What's out there

外面的世界有多精彩

So I took your car

所以 我开着你的车

And I hit the road

毫不犹豫地出发了

You won't believe

你不会相信

What's out there

外面的世界有多精彩

So I took your car

所以 我开着你的车

And I hit the road

毫不犹豫地出发了

You won't believe

你不会相信

What's out there

外面的世界有多精彩

So I took your car

所以 我开着你的车

And I hit the road

毫不犹豫地出发了

You won't believe

你不会相信

What's out there

外面的世界有多精彩

小豆之家敬上!

评论

热度(17)