乐LOFTE

Give Me Your Love - DEAMN

揉碎的小时光:

歌词虽然简单,朗朗上口,开口醉。。。


We get lost,
我们在城市迷失
we can get high
却又在街头狂欢
You got me gone,
你让我离开这里
I feel alive
但是你让我重生
Anywhere, anyway
无论何时何地
I will love you~~
我都爱着你

I will love you--
我都爱着你
We rule the world,
我们统治世界
just you and I
只有你我的世界
Dont let me down,
别让我失望
we walk the line
我们自成一派
When everything's gone wrong
当一切不尽人意
I take a shot for you
我可以为你挡下那颗子弹
Give me your Love
乖乖上交你的爱
Keep me close
拥我入怀
Never let you go
永不分离
Give me your Love
乖乖上交你的爱
Keep me close
拥我入怀
Never let you go
永不分离
Give me your love
乖乖上交你的爱
Give me your love
乖乖上交你的爱
Never let you go
永不分离
We get lost,
我们在城市迷失
we can get high
却又在街头狂欢
You got me gone,
你让我离开这里
I feel alive
但是你让我重生
Anywhere, anyway
无论何时何地
I will love you~~
我都爱着你
I will love you--
我都爱着你
We rule the world,
我们统治世界
just you and I
只有你我的世界
Dont let me down,
别让我失望
we walk the line
我们自成一派
When everything's gone wrong
当一切不尽人意
I take a shot for you
我可以为你挡下那颗子弹
Give me your Love
乖乖上交你的爱
Keep me close
拥我入怀
Never let you go
永不分离
Give me your Love
乖乖上交你的爱
Keep me close
拥我入怀
Never let you go
永不分离
Give me your love
乖乖上交你的爱
Give me your love
乖乖上交你的爱
Give me your love
乖乖上交你的爱
Give me your love
乖乖上交你的爱
Never let you go
永不分离
Never let you go
永不分离
Give me your love
乖乖上交你的爱
Never let you go
永不分离
Never let you go
永不分离
Give me your love
乖乖上交你的爱
Give me your love
乖乖上交你的爱
Never let you go go
永不分离
Give me your love
乖乖上交你的爱
Give me love
乖乖上交你的爱
Never let you go go
永不分离
Give me your love
乖乖上交你的爱
Never let you go go
永不分离
Give me your love
乖乖上交你的爱
Never let you go
永不分离
Never let you go
永不分离
Give me your love
乖乖上交你的爱
Never let you go
永不分离
Never let you go
永不分离


评论

热度(7)