乐LOFTE

Kiss Me Babe, It's Christmas Time - Owl City

幻子-云:

圣诞快乐~

祝福阿姐,祝福妹妹。


歌词:

Well it’s Christmas time
好吧,圣诞节再次来临
And I’m warm inside
内心依然温暖
espite the bitter cold
尽管在这冰天雪地里
ou're here with me
因为佳人在旁
And I guarantee
但我保证
My heart is yours to hold
魂牵梦萦的只有你
So we smile below Thismistletoe
所以我们在这槲寄生下相视而笑(美国文化里站在槲寄生下的女孩会得到幸福。没有槲寄生就没有幸福)
As if we need a hint
如果我们需要一个暗示
And the falling snow
便是这纷飞的雪花
Well I bet it knows
好吧我知道我清楚
How love can pull you in
如何将你拉入爱河中
Oh oh oh
哦哦哦
Little lights flash in youreyes
你的眼闪烁如星
Glowing by the fireside
壁炉发着光
Leave the presents on the floor
把礼物放在地上
'Cause you're the one I'mwaiting for
因为你是那个我等待的唯一
Oh let me lead the way
噢让我引你前行
This holiday
在这圣诞节
Let’s fly around the worldtonight
让我们绕着世界飞翔吧
Oh yeah
欧耶
Kiss Me Babe, It’s ChristmasTime
(爱我你就亲亲我)亲吻我吧宝贝!在这圣诞节来临之时!
I love the way you hold metight
我深爱着你的拥抱
Oh yeah
欧耶
Kiss Me Babe, It’s ChristmasTime
亲吻我吧宝贝!在这圣诞节来临之时!
Little lights flash in youreyes
你的眼闪烁如星
Kiss Me Babe, It’s Christmas Time
亲吻我吧宝贝!在这圣诞节来临之时!
Can’t fight the way I feelinside
无法抗拒我的内心
Kiss Me Babe, It’s ChristmasTime
亲吻我吧宝贝!在这圣诞节来临之时!
Oh let me lead the way
噢让我引你前行
This holiday
在这圣诞节(我依然单身)
Well it’s Christmas time
好吧,圣诞节再次来临
And I’m warm inside
内心依然温暖
Despite the bitter cold
尽管在这冰天雪地里
And it’s crystal clear
但这无须再言
That this Christmas cheer
那就是这个圣诞节的快乐
Is healthy for the soul
给予灵魂的温暖(有益心理健康?)
Oh oh oh
哦哦哦
Little lights flash in youreyes
你的眼闪烁如星
Glowing by the fireside
壁炉发着光
Leave the presents on the floor
把礼物放在地上
'Cause you're the one I'mwaiting for
因为你是那个我等待的唯一
Oh let me lead the way
噢让我引你前行
This holiday
在这圣诞节
This holiday
在这圣诞节
Let’s fly around the worldtonight
让我们绕着世界飞翔吧
Oh

Kiss Me Babe, It’s ChristmasTime
亲吻我吧宝贝!在这圣诞节来临之时!
I love the way you hold metight
我深爱着你的拥抱
Oh yeah
欧耶
Kiss Me Babe, It’s ChristmasTime
亲吻我吧宝贝!在这圣诞节来临之时!
Little lights flash in youreyes
你的眼闪烁如星
Kiss Me Babe, It’s ChristmasTime
亲吻我吧宝贝!在这圣诞节来临之时!
Can’t fight the way I feelinside
无法抗拒我的内心
Kiss Me Babe, It’s ChristmasTime
亲吻我吧宝贝!在这圣诞节来临之时!
Oh let me lead the way
噢让我引你前行
This holiday
在这圣诞节
This holiday
在这圣诞节
Let’s fly around the worldtonight
让我们绕着世界飞翔吧
Oh yeah
欧耶!
Kiss Me Babe, It’s ChristmasTime
亲吻我吧宝贝!在这圣诞节来临之时!
I love the way you hold metight
我深爱着你的拥抱
Oh yeah
欧耶
Kiss Me Babe, It’s Christmas Time
亲吻我吧宝贝!在这圣诞节来临之时

评论

热度(9)