乐LOFTE

Bon Voyage - Marlene

小豆之家:

I heard your leaving baby
我听说,你要走了
I heard your going far
你要走到很远很远的地方
I wanna ride there with you in the backseat of your car
我想坐在你车后,陪伴你到远方
I heard your tired of it
我听说,你厌倦了
you know I’m tired too
你知道,我也厌倦了
I’m sick of empty pockets
我对这空空如也的口袋感到苦恼

Can I, can I come with you?
我,我可以和你一起走吗
If you wanna run and hide
如果你想要逃避
We could do Bonnie and Clyde
我们可以像邦妮和克莱德一样
You should team up with me
你应该和我一起走
Let me be your company
让我做你的伴侣吧
I wanna hear them say
我想听到他们说
Bon voyage
一路平安
Bon, bon voyage
一路平安
You and I
你和我
Come take me far away
带我远走高飞吧
Bon voyage
一路平安
Bon, bon voyage
一路平安
We’ll be gone to stay
我们会离开
Be gone forever, baby
永远,永远地离开
Bon voyage
一路平安
I wanna see the coastline
我想看看那海岸线
far from where we are
离我们到底有多远
I wanna see the sundown through the windows of you
我想在窗边和你一起看日落
I heard there’s something different
我听到一些异样
A different point of view
一个不一样的观点
I wanna go this instanse
我想去
Can I, can I come with you?
我可以和你一起走吗
If you wanna run and hide
如果你想逃避
We could do Bonnie and Clyde
我们可以像邦妮和克莱德一样
You should team up with me
你应该和我一起走啊
Let me be your company
让我做你的伴侣
I wanna hear them say
我想听到他们说
Bon voyage
一路平安
Bon, bon voyage
一路平安
You and I
你和我
Come take me far away
带我远走高飞吧
Bon voyage
一路平安
Bon, bon voyage
一路平安
We’ll be gone to stay
我们会离开
Be gone forever, baby
永远,永远地离开
Bon voyage
一路平安
(bon bon voyage)
一路平安
(bon bon voyage)
一路平安
Can you take me with you
宝贝,你会带我走吗
take me with you baby?
会带我走吗
(bon bon voyage)
一路平安
(bon bon voyage)
一路平安
Can you take me with you
你会带我走吗
I wanna hear them say
我想听到他们说
Bon voyage
一路平安
Bon, bon voyage
一路平安
You and I
你和我
Come take me far away
带我远走高飞
Bon voyage
一路平安
Bon, bon voyage
一路平安
We’ll be gone to stay
我们会离开
Be gone forever, baby
永远,永远地离开
(bon bon voyage)
一路平安
(bon bon voyage)
一路平安
Can you take me with you
你会带我走吗
take me with you baby?
会带我走吗
(bon bon voyage)
一路平安
(bon bon voyage)
一路平安
Can you take me with you,baby?
宝贝,你会带我走吗

小豆之家敬上!

评论

热度(13)