乐LOFTE

Mr Kill - Cathy Davey

小豆之家:

I really really don't think your on it for me
我真的真的不认为你做这些是为了我
I relly really don't think your cutting it out    ... ...
我真的真不认为你会就这样停手
oh  early early  he's the one you take me on
喔微妙微妙的他才是你带我去的那一个
oh  early early he's the one
喔微妙微妙的他才是那一个
If all your bruises were leading     ... ...
如果你所有的瘀伤都在流血
We'd go on and on and on and on
我们也将会一直一直的继续下去

oh  and on and on and on
一直一直一直的
We'd go on and on and on and on
我们也将会一直一直的继续下去
oh  and on and on and on
一直一直一直的
Hey there Mr Kill never seen you so ill
嘿杀虐先生 从未看过如此带有杀意的你
You hoo easy why not you shoot me
唷呼放轻松 为何不来射杀我呢
I'll never rule you out
我永远无法统治你
I'll never rule you out
我永远无法统治你
I'll never rule you out
我永远无法统治你
I'll never rule you out
我永远无法统治你
。。。
。。。
I really really don't think your on it for me
我真的真的不认为你做这些是为了我
I relly really don't think your cutting it out
我真的真不认为你会就这样停手
... ...
。。。
do you really really want to is spore
你才没有真的费功夫 是不是
do you do you really really want
你是不是真的想和我在一起
If all your dreams believes if all your
如果你的美梦成真
... ...
。。。
We'd go on and on and on and on
我们也将会一直一直的继续下去
oh  and on and on and on
一直一直一直的
We'd go on and on and on and on
我们也将会一直一直的继续下去
oh  and on and on and on
一直一直一直的
Hey there Mr Kill never seen you so ill
嘿杀虐先生 从未看过如此带有杀意的你
You hoo easy why not you shoot me
唷呼放轻松 为何不来射杀我呢
I'll never rule you out
我永远无法统治你
I'll never rule you out
我永远无法统治你
I'll never rule you out
我永远无法统治你
I'll never rule you out
我永远无法统治你
ok
好的
... ...
Hey there Mr Kill, never seen you so ill
嘿杀虐先生 从未看过如此带有杀意的你
You hoo easy, why not you shoot me
唷呼放轻松 为何不来射杀我呢
I'll never rule you out
我永远无法统治你
I'll never rule you out
我永远无法统治你
Hey there Mr Kill never seen you so ill
嘿杀虐先生 从未看过如此带有杀意的你
You hoo easy, why not you shoot me
唷呼放轻松 为何不来射杀我呢
I'll never rule you out
我永远无法统治你
I'll never rule you out
我永远无法统治你
I'll never rule you out
我永远无法统治你
I'll never rule you out
我永远无法统治你


小豆之家敬上!

评论

热度(14)