乐LOFTE

Blue December - Kate Tucker

小豆之家:

All those nights in bluest December
那些忧郁的12月的夜晚
Waiting round for you to feel better
徘徊着等待你感觉好些
Constellations falling from the sky
繁星从夜空划落
Broken bottles blood on the table
破碎的瓶子,桌面上的血迹
All these years and I wasn’t able
这些年,我都不曾
To find a voice you would recognize
找到让你关注我的方式

I told you once before
之前我曾与你说过
I don’t love you anymore
我不再爱你
I don’t love you anymore
我不再爱你
You know I tried
你知道我尽力了
There’s nothing left to say
已经无话可说
You don’t know me anyway
反正你也不懂我
You don’t know me anyway
反正你也不懂我
And that’s all right
但是没关系
There’s nothing left to do
已经没有什么可以做
Except walk away from you
除了从你的身边离开
So I’ll walk away from you
所以我将离开你
At least I’ll try
至少我要尽力而为
Been a year since our last December
距离我们最后的12月已经一年了
All I’ve got to make you feel better
我已经让你感觉好些
Is a song you won’t recognize
这首歌有没有让你意识到
Empty voices awake in the night air
空洞的声音在夜晚的空气中苏醒
Falling silent and I really don’t care
寂静无声,但我真的已经不在乎了
If I’m wrong or if you think I’m right
无论我是错的还是你认为我是对的
I told you once before
之前我曾与你说过
I don’t love you anymore
我不再爱你
I don’t love you anymore
我不再爱你
You know I tried
你知道我尽力了
There’s nothing left to say
已经无话可说
You don’t know me anyway
反正你也不懂我
You don’t know me anyway
反正你也不懂我
And that’s all right
但是没关系
There’s nothing left to do
已经没有什么可以做
Except walk away from you
除了从你的身边离开
So I’ll walk away from you
所以我将从你身边离开
At least I’ll try
至少我要尽力而为
Given over I was
我已付出全部
Given over I was
我已付出全部
Giving over all my life
我托付终生

小豆之家敬上!

评论

热度(23)