乐LOFTE

Always coming back - ONE OK ROCK

sweetest:

「前奏点赞系列」安利~

日本摇滚乐队ONE OK ROCK新单。此次发布的单曲为日本最大的移动通信运营商NTTドコモ广告---「感情のすべて / 仲間(感情的所有/伙伴)」編的广告曲。歌曲用英语演绎,穿插几句日语,超赞!

 

歌词:

Im always coming back to you
我总会回到你身边
Some nights we fight we scream
有些夜晚 我们战斗 我们咆哮
We don’t know what to do
我们不知所措
But i guess it’s just the simple things
但我想这只是些轻而易举的事
That people they go through
结果必将皆大欢喜
But another night the glimpse I see
但另一些夜晚 我瞥见

The real one and that’s you
一个真实的你
And i know that nothing will stop me from standing up, i can
我知道没有什么能阻止我奋起 我可以
I’m Always coming back to you
我终将回到你身边
you’ve got me till the end
你会拥有我 至死不渝
I’m Always coming back to you
我总会回到你身边
You keep pulling me here
你将我带回至此处
I’m Always coming back
我终将回到你身边
Oh wow time goes by yeah...
时光荏苒
Oh wow time goes by...
岁月流逝
背を向ければ向けるほどに愛しく
距离产生美
向き合えば合うほど離れていきそうで
合而久必分
形のない不確かなものを探す
寻找着无形的不确切的东西
And i know that nothing will stop me from standing up, i can
我知道没有什么能阻止我奋起 我可以
I’m Always coming back to you
我终将回到你身边
you’ve got me till the end
你会拥有我 至死不渝
I’m Always coming back to you
我总会回到你身边
You keep pulling me here
你将我带回至此处
I’m Always coming back
我终将回到你身边
Oh wow time goes by yeah...
时光荏苒
Oh wow time goes by oh...
岁月流逝
明日もしも君がそこにいなくても
如果明天 你不在这里了
怖くないって言えるぐらい強くなるよ
虽然觉得胆怯 但一定会变得坚强
I’ve got to find a way and a place to keep you here with me
我必将找到方式 让你伴我左右
Some nights we fight we scream
有些夜晚 我们战斗 我们咆哮
Some nights we fight we scream
有些夜晚 我们战斗 我们咆哮
We don’t know what to do
我们不知所措
But i guess it’s just the simple things
但我想这只是些轻而易举的事
That people they go through
结果必将皆大欢喜
Oh wow time goes by yeah
时光荏苒
Oh wow time goes by
岁月流逝
Time goes by
光阴似箭
time goes by
只争朝夕
Some nights we fight we scream
有些夜晚 我们战斗 我们咆哮
We don’t know what to do
我们茫然四顾 不知所措
But i guess it’s just the normal things
但我想这只是些稀松平常的事
That people they go through
结果必将皆大欢喜

评论

热度(97)