乐LOFTE

Something About The Fire (Carlos Serrano Mix) - Daft Punk、Adele

sweetest:

「欧美强强联手」Daft Punk / Adele

连续上传了几首,还是这首最走心。蠢朋克乐队和阿黛尔强强联手,混搭超赞!

 

歌词:

I let it fall, my heart,
我让自己的心 坠落
And as it fell you rose to claim it.
就好像爱上你后又乞求你接受它
It was dark and I was over,
那很黑暗 而我完了
Until you kissed my lips and you saved me.
直到你亲吻我的嘴唇 拯救了我
My hands they're strong, but my knees were far too weak, to
我的手掌很坚实 可我的膝盖却虚弱不已
stand in your arms without falling to your feet,
以致于不下降到你脚的高度就无法站立

But there's a side to you that I never knew, never knew.
但你有我从不曾知道的一面
All the things you'd say, they were never true, never true,
你说的所有事情 都不会是真的
And the games you'd play, you would always win, always win.
你设下的所有游戏 从来都是你赢
But I set fire to the rain,
当我触摸你的脸庞 我以火焚雨
Watched it pour as I touched your face,
并且看着它倾泻而下
well, it burned while I cried,
当我哭的时候 它燃了
Cause I heard it screaming out your name, your name!
因为我听见内心呼喊着你的名字 你的名字
It might not be the right time
或许这并不是对的时间
I might not be the right one
又或者不是对的人
But there's something about us I want to say
但关于我们我有话要说
Cause there's something between us anyway.
因为不管怎样我们都还有关联
When I lay with you I could stay there,
当我和你躺在一起的时候
Close my eyes, feel you here forever,
我可以静静地待着 闭上双眼 感受你的存在
You and me together, nothing is better!
没什么比你和我一起更好
Cause there's a side to you that I never, never knew,
因为你有我从来都不知道的一面
All the things you'd say, they were never true, never true,
你说的所有事情 都不会是真的
And the games you'd play, you would always win, always win.
你设下的所有游戏 从来都是你赢
But I set fire to the rain,
当我触摸你的脸庞 我以火焚雨
Watched it pour as I touched your face,
并且看着它倾泻而下
well, it burned while I cried,
当我哭的时候 它燃了
Cause I heard it screaming out your name, your name!
因为我听见内心呼喊着你的名字 你的名字
I need you more than anything in my life
我需要你胜过我生命中的一切
I want you more than anything in my life
我想要你胜过我生命中的一切
I'll miss you more than anyone in my life
我想念你胜过我生命中的一切
I love you more than anyone in my life
我爱你胜过生命中的一切

评论

热度(82)