乐LOFTE

Phantom Limb - Yellow Mellow

sweetest:

很好听的一首歌,大爱!来自2015年10月的专辑。


歌词:

You used to talk in your sleep about the shit out of me
你过去常在睡觉时说源于我的梦话
Now I turned up the radio
现在我打开了收音机
That old shirt that you wore that I hated before
我曾今恨过你穿的那件那件老衬衣
Now it feels so comfortable
但是如今它让我感到如此舒适
And all your superhero crap
你所有的超级英雄废话
And your Spiderman mess
你那乱七八糟的蜘蛛侠梦

Got me climbing up the walls
让我一直在往高处爬
I needed more, I had to go
我需要得到更多,我必须走了
But here it comes again,
但是现在这些感觉又来了
I miss you like a phantom limb
我想你想得就像你是我身上的一个幻肢
Itching right under my skin
就像藏在皮肤下的瘙痒
I don’t need you but I’m still craving
我不需要你,但是我依然渴望着你
Here it comes again,
现在这些感觉又来了
I miss you like a phantom limb
我想你想得就像你是我身上的一个幻肢
Itching right under my skin
就像藏在皮肤下的瘙痒
I'm kinda lost but I don’t need saving
我有点不知所措,但是我不需要谁来拯救

You kept checking on your phone
你一直在看你的手机
When we were alone
当我们各自独处的时候
You had so much going on
你有这么多事要做
The further I wanted to go
我越想走得远远的
The more you thought about home
你却越想要一个家
We were so impossible
我们之间充满了不可能
So in love with your routines,
所以,在你的日常中爱上你
Like a prison to me
对我来说就像进了监狱
Do not relate to that at all
千万不要提及它
I needed more, I had to go
我需要得到更多,我必须走了
But here it comes again,
但是现在这些感觉又来了
I miss you like a phantom limb
我想你想得就像你是我身上的一个幻肢
Itching right under my skin
就像藏在皮肤下的瘙痒
I don’t need you but I’m still craving
我不需要你,但是我依然渴望着你
Here it comes again,
现在这些感觉又来了
I miss you like a phantom limb
我想你想得就像你是我身上的一个幻肢
Itching right under my skin
就像藏在皮肤下的瘙痒
I'm kinda lost but I don’t need saving
我有点不知所措,但是我不需要谁来拯救
I don’t need saving...
我不需要谁来拯救...
I don’t need saving...
我不需要谁来拯救...
I don’t need saving...
我不需要谁来拯救...
I don’t need saving...
我不需要谁来拯救...

But here it comes again,
现在这些感觉又来了
I miss you like a phantom limb
我想你想得就像你是我身上的一个幻肢
Itching right under my skin
就像藏在皮肤下的瘙痒
I don’t need you but I’m still craving
我不需要你,但是我依然渴望着你
Here it comes again,
现在这些感觉又来了
I miss you like a phantom limb
我想你想得就像你是我身上的一个幻肢
Itching right under my skin
就像藏在皮肤下的瘙痒
I'm kinda lost but I don’t need saving
我有点不知所措,但是我不需要谁来拯救
Here it comes again,
现在这些感觉又来了
I miss you like a phantom limb
我想你想得就像你是我身上的一个幻肢
Itching right under my skin
就像藏在皮肤下的瘙痒
I'm kinda lost but I don’t need saving
我有点不知所措,但是我不需要谁来拯救
I don’t need saving...
我不需要谁来拯救...


评论

热度(89)