乐LOFTE

We All Fall Down - The Strange Familiar

sweetest:

喜欢开场的节奏,接着就被女声感染,嗓音超赞,越听越喜欢!


歌词:

Push and pull
推拉着
Slight of hand
用手那么轻轻推拉着
How I tried to manipulate the plan
我该如何操作天命
Vanity, tripping up on myself
我开始变得虚荣
One foot in front of the other
向前迈出一只脚
Help me knit these broken bones
帮我修复好受伤的骨头

Reckoning with my heart of stone
以抚慰我死灰般的心灵
I've fallen down again
我又再次倒下了
When will you forgive yourself
你什么时候能原谅你的过错呢
So you can give your love to someone else
然后你可以去爱上另一个人
When will you forgive yourself
你什么时候能原谅你的过错呢
You know we all fall down
你知道 我们已经没可能了
We all fall down
我们都倒下了
I tried to lock it all away,
我尝试着把一切深藏心底
But the baggage was too heavy for me to take
但是对我来说,这负担真的太重了
So focused on forgetting
所以还是遗忘吧
I forgot to live in the present
而却我忘记了要活在当下
Hoping the x-ray'd reveal
希望X光可以显示
That the hurt was gone and I was finally healed
所有伤痛已经离去 我也得到了治愈
But I'm falling down again
但我又再次倒下了
When will you forgive yourself
你什么时候能原谅你的过错呢
So you can give your love to someone else
然后你可以去爱上另一个人
When will you forgive yourself
你什么时候能原谅你的过错呢
You know we all fall down
你知道 我们已经没可能了
We all fall down
我们都倒下了
You know we all fall down
你知道 我们已经没可能了
(We all fall)
我们都倒下了
You know we all fall down
你知道 我们已经没可能了
We all fall down
我们都倒下了
I'll put one foot in front of the other
我向前迈出了一步
And I'm falling down
然后我摔倒了
When will you forgive yourself
你什么时候能原谅你的过错呢
So you can give your love to someone else
然后你可以去爱上另一个人
When will you forgive yourself
你什么时候能原谅你的过错呢
You know we all fall down
你知道 我们已经没可能了
We all fall down
我们都倒下了
When will you forgive yourself
你什么时候能原谅你的过错呢
You know we all fall down
你知道 我们已经没可能了
We all fall down
我们都倒下了
You know we all fall down
你知道 我们已经没可能了
(We all fall)
我们都倒下了
You know we all fall down
你知道 我们已经没可能了
We all fall down
我们都倒下了
Push and pull
推拉着
Slight of hand
用手那么轻轻推拉着
Will this restless heart recover?
这焦躁的心会回复平静吗?


评论

热度(97)