乐LOFTE

I Can't Say No! (Broiler Remix) -

sweetest:

新发现,很好听的一首歌,急于分享,今日最佳单曲,混音小清新。

 

歌词:

What's wrong with me
我这是怎么了
I'm drifting like a ghost on the side walk
我就像人行道边游荡的孤魂
I follow you my love
我追随着我的爱人
Hurting in a blur of emotion
在意识模糊中受伤
I can't say no!
我无法说不
Though you there when I hide
虽然你当我不存在

You gone when I'm low
在我失落时离去
I’m lost in your world
我迷失在你的世界
Tell me
告诉我
Who have I become,When I can't say no!
当我无法说不 会变成怎样
To you,to you,to you
对你
When I can't say no!
我无法对你说不
To you,to you,to you
对你
When I can't say no!
我无法对你说不
When I can't say no!
我无法说不
I clip my wings and waited
我夹紧翅膀等待
For a cloud with settled rain
一片带来平息之雨的云
I'm glue tight to your finger
我粘紧你的手指
And now I can't walk away
现在我已无法走远
What's wrong with me
我这是怎么了
I'm drifting like a ghost on the side walk
我就像人行道边游荡的孤魂
I follow you my love
我追随着我的爱人
Hurting in a blur of emotion
在意识模糊中受伤
I can't say no!
我无法说不
Though you there when I hide
虽然你当我不存在
You gone when I'm low
在我失落时离去
I’m lost in your world
我迷失在你的世界
Tell me
告诉我
Who have I become,When I can't say no!
当我无法说不 会变成怎样
When I can't say no!
我无法对你说不
To you,to you,to you
对你
To you,to you,to you
对你
When I can't say no!
我无法对你说不
To you,to you,to you
对你
When I can't say no!
我无法对你说不
To you,to you,to you
对你
When I can't say no!
我无法对你说不
To you,to you,to you
对你
When I can't say no!
我无法对你说不
To you,to you,to you
对你

评论

热度(147)