乐LOFTE

Wild Eyes - Broiler

sweetest:

听了一圈,还是推荐这首,来自挪威DJ电子音乐组合,黑暗中的狂野,很带感,女声迷幻飘眇,评论999,直至爆满。


《Wild Eyes》歌词:

In the dark they go like stars,
在黑暗中它们如星辰
bright, light
鲜明,光亮
In the night I see them glow
在黑夜中我看见它们发光
Wild eyes
狂野的眼神
I can see bright light
我可以看见明亮璀璨
Ooo, In your wild eyes
在你狂野的眼神中

I can feel the night
我可以感受到黑夜
Ooo, in your wild eyes
在你狂野的眼神中
In your wild eyes
在你狂野的眼神中
Ooo, in your wild eyes
在你狂野的眼神中
In your wild eyes
在你狂野的眼神中
It's the way you love
这是你所爱的方式
And the rules you make
这是你所定的规则
You amplify my desire to escape
你放大了我逃离的欲望
I need the highs you think you know
你认为你懂,我需要至高
Places where I'd never dare to go
那是我从来不敢去的地方
In the dark they go like stars,
在黑暗中它们如星辰
bright, light
鲜明,光亮
In the night I see them glow
在黑夜中我看见它们发光
Wild eyes
狂野的眼神
I can see bright light
我可以看见明亮璀璨
Ooo, In your wild eyes
在你狂野的眼神中
I can feel the night
我可以感受到黑夜
Ooo, in your wild eyes
在你狂野的眼神中
In your wild eyes
在你狂野的眼神中
In your wild eyes
在你狂野的眼神中
In the dark they go like stars,
在黑暗中它们如星辰
bright, light
鲜明,光亮
In the night I see them glow
在黑夜中我看见它们发光


评论

热度(51)