乐LOFTE

God Talks - Aimee Allen

小豆之家:

Nothing ever happens here
这里什么都没有发生
So I learned to dance
所以我学会了跳舞
in front of the mirror
在镜子面前
for all of my fans.
面对我所有的粉丝
Nothing ever happens here
这里什么都没有发生
it's no big surprise
这不足为奇

I pull out my hair
我拔出我的头发
and I cry out my eyes
我哭红我的眼睛
I feel it, feel it
我感觉到了,感觉到了
coming on like a song
像一首歌
want to sing it
想唱它
I feel it, I feel it
我感觉到了,感觉到了
When God talks to me
当上帝对我说话
When God walks with me
当上帝与我同行
and God talks to me
上帝对我说话
and I don't think they understand
我不认为他们会懂我
All that matters
最重要的是
is that you want to live
你想要活下来
your greatness to be had
你的伟大之处
is the greatness that you give
是你给予的伟大
No I am no prophet
不,我不是先知
but I have seen it all
但我已经看到了这一切
No I am no soldier but
我不是士兵,但
I have seen my people fall
我看到我的人跌倒
When God talks to me
当上帝对我说话
When God walks with me
当上帝与我同行
and God talks to me
上帝对我说话
and I don't think they understand
我不认为他们会懂我
Nothing ever happens here
这里什么都没有发生
I'm down on my knees
我双膝跪地
Mother Mary come to me
圣母玛利亚在我面前降临
Please please please
求求你
No I am no devil
不,我不是魔鬼
but depends on who you ask
但要看你问谁
But I have been down that road
但我已经走了那条路
and I'm never going back.
我永远不会回来
When God talks to me
当上帝对我说话
When God walks with me
当上帝与我同行
and God talks to me
上帝对我说话
and I don't think they understand
我不认为他们会懂我
Nothing ever happens here
这里什么都没有发生
it's no big surprise
这不足为奇
I pull out my hair
我拔出我的头发
and I cry out my eyes
我哭红我的眼睛
All that matters
最重要的是
is that you want to live
你想要活下来
your greatness to be had
你的伟大之处
is the greatness that you give
是你给予的伟大
God talks to us
当上帝对我说话
God walks with us
当上帝与我同行
God talks to us
上帝对我说话
will they ever understand
他们会明白的
God talks to us
当上帝对我说话
God walks with us
当上帝与我同行
God talks to us
他们会明白的
will they ever understand
他们会明白的

小豆之家敬上!

评论

热度(5)