乐LOFTE

All I want - Emma Bale

小豆之家:

All I want is nothing more
我所要求的很少
To hear you knocking at my door
仅仅盼望著,你能轻敲我的门
Cause if I could see your face once more
因为,只要能够再见到一次你纯真的脸庞
I could die a happy girl I'm sure
我确信,就算我的生命即刻逝去也不足惜
When you said your last goodbye
当你决定与我分别
I died a little bit inside
我的心瞬间凋萎了一块

And I lay in tears in bed all night
我躺在酸楚的眼泪中渡过无尽的漫漫长夜
Alone without you by my side
没有了你,我孤身一人
But if you loved me
但如果你曾爱过我
Why'd you leave me
又怎么舍得留下我一个人
Take my body
可以带我一起走吗
Take my body
带我走吧
All I want is
我唯一想要的
And all I need is
我唯一需要的
To find somebody
就是能够找到一个人
I'll find somebody like you,oh oh
一个像你一样的人
Like you,oh oh
像你一样的人
So you brought out the best of me
是你挖掘出我最好的部分
A part of me I've never seen
连我都不曾预见会有如此灿烂
You took my soul and wiped it clean
是你捡起我的心,亲手抚慰它,洗去污痕
Our love was made for movie scenes
我们的爱情就像电影里一般地浪漫
But if you loved me
但如果你曾爱过我
Why'd you leave me
又怎么舍得留下我一个人
Take my body
可以带我一起走吗
Take my body
带我走吧
All I want is
我唯一想要的
And all I need is
我唯一需要的
To find somebody
就是能够找到一个人
I'll find somebody
我会找个这个
Like you
像你一样的人
Oh oh
oh,oh
Like you
像你一样的人
Oh oh
oh,oh
Like you oh oh
像你一样的人oh,oh

小豆之家敬上!

评论

热度(8)