乐LOFTE

Falling In Love Again - Rachael Yamagata

小豆之家:

I'm a girl who needs her space,
我是一个需要独立空间的女孩
But tonight is all about him.
但是今晚脑里心里全都是他
I hit record.
我真是破了记录了
He hits erase.
他刷新了我的记录
It drives me a little crazy,
真是让我有点疯狂
But I can't help myself when he looks at me that way.
但是他那样看着我的时候我不能自拔

Here we go,
就是这样
We're falling in love again.
我们再一次坠入爱河
Oh I don't know,
哦 我不知道
Should we begin,
我们怎么开始的
Falling in love again?
又一次相爱
I can't let go.
我不能释怀
I want to dive right in.
我不想犯错
I want to be your friend.
我想要成为你的朋友
Falling in love again.
再一次相爱
Maybe this will do the trick.
也许这应该使点伎俩
Maybe this is all for nothing.
也许这什么都不是
After all this killing time,
顶多算打发打发时间
And both of us are a little lazy.
我们都有一点疯狂
Let's meet in the middle.
让我们坦诚相见
Let's give it one more try.
让我们在试一次
Here we go,
就是这样
We're falling in love again.
我们再一次相爱了
Oh I don't know,
哦我不知道
Should we begin,
我们怎么开始的
Falling in love again?
又一次相爱
I can't let go.
我不能释怀
I want to dive right in.
我不想犯错
I want to be your friend.
我想要成为你的朋友
Falling in love again.
再一次相爱
Here we go,
就是这样
We're falling in love again.
我们再一次相爱了
Oh I don't know,
哦我不知道
Should we begin,
我们怎么开始的
Falling in love again?
又一次相爱
I can't let go.
我不能释怀
I want to dive right in.
我不想犯错
I want to be your friend.
我想要成为你的朋友
Falling in love again.
再一次相爱

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(17)