乐LOFTE

Wait And See (Deep Chills Remix) - Deep Chills

小豆之家:

Back and forth
周而复始
Left and right
左右不定
There it goes
离我而去
No more light
不复光明
Follow me, follow me, follow me
请跟随我,跟随我,跟随我
Spinning wheels and calming waves
车辆川流不息,海面风平浪静

Is it real when they melt away
它们消散时是原本的样子吗
Follow me, follow me, follow me
跟随我,跟随我,跟随我
Don't wake me, I am dreaming
请别叫醒我,我还在沉睡
Can't take me, never leaving
不要带着我,也永远不会离开
Let me be, I am dreaming
让我成为,我在沉睡
Wait and see
拭目以待
Don't wake me, I am dreaming
请别叫醒我,我还在沉睡
Can't take me, never leaving
不要带着我,也永远不会离开
Let me be, I am dreaming
让我成为,我在沉睡
Wait and see
拭目以待
Twist and turnin'
扭动摇曳着
Up and down
起起伏伏
Hearts are burning, all around
心在遍地燃烧
Can you see? Can you see? Can you see?
你看的到吗?你看的到吗?你看的到吗?
Blinding light comes from inside
炫目的光芒从中迸射
Sun so bright, shines out the lines
阳光如此明媚,日光万道
Can you see? Can you see? Can you see?
你看的到吗?你看的到吗?你看的到吗?
Don't wake me, I am dreaming
请别叫醒我,我还在沉睡
Can't take me, never leaving
不要带着我,也永远不会离开
Let me be, I am dreaming
让我成为,我在沉睡
Wait and see
拭目以待
Tell me what it means
告诉我那是什么意思
It's not what it seems
它不是看起来的那样
Tell me what it means
告诉我那是什么意思
It's not what it seems
它不是看起来的那样
Don't wake me, I am dreaming
请别叫醒我,我还在沉睡
Can't take me, never leaving
不要带着我,也永远不会离开
Let me be, I am dreaming
让我成为,我在沉睡
Wait and see
拭目以待
Don't wake me, I am dreaming
请别叫醒我,我还在沉睡
Can't take me, never leaving
不要带着我,也永远不会离开
Let me be, I am dreaming
让我成为,我在沉睡
Wait and see
拭目以待

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(15)