乐LOFTE

What About Now - MKJ

小豆之家:

When we first met
当我们初识彼此时
We danced the night away
我们便彻夜舞蹈
And I can't forget
无法忘却
The music that you played
你演奏的那首歌曲
Was it all a game?
那只是个游戏吗?
Would you play again?
你会再次将它演奏吗?

Do you feel the same
你是否也感觉相同
Way we did back then?
与那时的感觉相同?
What about now?
现在呢?
Tell me how you're feeling
告诉我你的感受
What about how
现在呢
How you're stealing
你是如何偷走
Ma' my heart?
我的心的?
What about now?
现在呢?
What about now?
现在呢?
What about now?
现在呢?
I know you're thinking
我知道你在思索着
I think about it too
我也在思索着同样的事情
You wanna see me
你想再见我的面庞
I wanna see you too
我也想看到你的容颜
You try to hide it
你试着掩藏那感觉
But you don't want to
但你心底本不愿意
I know you want it
我知道你期冀着它
And you know I want you
你知道我需要你
Whatcha waiting for?
你还在等什么?
Whatcha waiting for?
你还在等什么?
Whatcha waiting for?
你还在等什么?
Come closer
靠近些
Whatcha wishing for?
你在期许着什么?
Whatcha wishing for?
你在期许着什么?
Whatcha wishing for?
你在期许着什么?
Come closer
靠近些
Whatcha wishing for?
你在期许着什么?
Whatcha wishing for?
你在期许着什么?
Whatcha wishing for?
你在期许着什么?
Come closer
靠近些
Whatcha wishing for?
你在期许着什么?
Whatcha wishing for?
你在期许着什么?
What about now?
现在呢?
Tell me how you're feeling
告诉我你感受如何
What about how
现在呢
How you're stealing
你是如何
Ma' My heart
偷走我的心的
What about now?
现在呢?
What about now?
现在呢?
What about now?
现在呢?
What about now?
现在呢?
What about now?
现在呢?
Whatcha wishing for?
你在期许着什么?
Whatcha wishing for?
你在期许着什么?
Whatcha wishing for?
你在期许着什么?
What about now?
现在呢?

小豆之家敬上!

评论

热度(3)