乐LOFTE

It Got All Black - Shivaree

小豆之家:

作词 : Hernandez, Maxwell, McGough ...
It got all black in the bottom of my glass
低头看,杯子底下漆黑一片
I looked up and there was Bridgette Fontaine
我抬头看,那里有布里奇特喷泉
I've got poison in my head,I've got chocolate and bread
我的思想被侵蚀 我有巧克力和面包
And I may never leave this room again
我可能永远不会再离开这个房间
Now its dark and you love me,honey,count to ten
现在是黑夜,你爱我,亲爱的,数到十

I can help you to distinguish your pain
我可以帮你区分痛苦
It's so gorgeous to be back in Paris once again
真是太好了再次回到巴黎
Now I wonder what they put in the rain
现在我好奇 他们在雨中放了什么
This could be true
这可能会成真
Or it could take all of an hour
或者要花上一个小时
I could just forget you
我可以忘了你
Have a cocktail and a shower
喝点鸡尾酒,冲个澡
Like my mother taught me
就像我妈妈告诉我的
That everybody loves a mystery
每个人都喜欢神秘
So you can leave it at your name and your rank
所以,你可以不去管它 你的名字,你的等级
If we like it maybe I can get your history
如果我们喜欢它,我能明白你的过去
Maybe put a little more in the bank
也许再多存点钱
This could be true
这可能会成真
Or we could just be a while here
或者,我们只是在这里待一会儿
Find better things to do
找到更好的事情做
Think you might go out of style dear
因为你可能会过时,亲爱的
Ice cream,sunshine,thrill rides,and a song
记住只有冰淇淋,阳光,
They can leave you doubled over,burned and broken
惊险的娱乐设施和美妙的歌曲 让你精神加倍,而非燃烧和心碎
If they take too long
如果他们需要很久
This could be true
这可能会成真
Or we could be all of an hour
或者要花上一个小时
I could still forget you
我可以忘了你
Have a cocktail and a shower
喝点鸡尾酒,冲个澡
Like my mother said
就像我妈妈说的
It's true
这是事实

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

打赏传送门:感谢支持!

小豆之家敬上!

评论

热度(8)