乐LOFTE

Forgiven - Wolf Colony

小豆之家:

Brush it off your shoulder
不想让你有负担
Blame it on getting older
一切都归咎给时间的流逝吧
Wrapped around your finger
手指与你缠绕的感觉一直流连
Even when you're gone you linger
即使你已不在身边
All I need is a chance to forgive it
我需要的只是一个释怀的理由
I can't make my mind up
但还是下不了这个决心

Don't wanna give it up
心里不想放弃
All I need is a chance to forgive it
只想要一个原谅你的理由
I can't keep my mind shut
满脑子都是你
Don't wanna give it up
不想放弃这一切
Don't wanna give it up
不想放弃
This is it, do or die, it's decision time
虽然迫不得已 但还是到做决定的时候了
I have learned that love is a compromise
当我得知你对我的爱仅仅是妥协
All I need is a chance to forgive it
我还是想原谅你
I can't make my mind up
还是下不了这个决心
Don't wanna give it up
不想放弃这段感情
All I need is a chance to forgive it
想要的只是一个原谅你的理由
I can't keep my mind shut
满脑子都是你
Don't wanna give it up
不想放弃这感情
Don't say yes
怕你说同意分手
Don't say yes
别说出口
Don't say yes
别说出来
I keep telling myself
不断地告诉自己
All I need is a chance to forgive it
我需要的只是一个原谅你的机会
I can't make my mind up
但就是下不了这个决心
Don't wanna give it up
不想放弃
You say that, you have made me
你说你给了我太多压力
But I have, I have made you too
但是我对你也是同样
You say that, you can break me
你说你能击垮我
But I can, I can break you too
可是我也能毁了你
But I won't
但是我怎么忍心伤害你?
But I won't
不会的
But I won't
不会的
But I won't
永远不会
you are forgiven
怎么忍心不原谅你
All I need is a chance to forgive it
我想要的只是一个原谅你的机会
I can't make my mind up
下不了这个决心
Don't wanna give it up
不想放弃这一切
All I need is a chance to forgive it
我只想要一个原谅你的机会
I can't keep my mind shut
满脑子都是你的影子
Don't wanna give it up
不想放弃你

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

打赏传送门:感谢支持!

小豆之家敬上!

评论

热度(15)