乐LOFTE

Wasted Youth - Fletcher

小豆之家:

We got a lot of time to get it right
我们有着大把时间去弄明白
It feels good to mess it up
搞砸一切的感觉真好
Maybe don't think about it
也许就顺它去吧
Going late night
已至深夜
Who needs a fantasy?
谁还奢求着幻象?
Buzzing on Hennessy
喝着轩尼诗酒微醺

Drives like a Kennedy
嗑嗨后开着车
And you're my nation
你是我的国度
A revolution, living right now
一场活着的革命
Well you can call it dissolution
哈哈 明天之前

Until tomorrow comes
你都可以叫这个崩溃
This is how we run
这才是我们的调调
So take the good stuff, honey
宝贝 请尽量拿走我的一切
The money just won't buy
这些钱可买不到
Spend it up however we like
去按照我们的调调去挥霍
So take the good stuff, honey
宝贝 请尽量拿走我的一切
The money just won't buy
这些钱可买不到
Don't try to save us
别想着阻止我们
Cause we're doing it right
我们不认为这有什么不对
We are, we are the wasted youth
我们 我们就是挥霍着的青春
We are, we are the wasted youth
我们 我们就是挥霍着的青春

It's my life
我的命
If I'm gonna waste it
如果我要去挥霍浪费
Gonna waste it on you
我一定挥霍在你身上
It's my life
我的命
If I'm gonna waste it
如果我要去挥霍浪费
I'll be wasted on you
我一定浪费在你身上

Look what you did to me
看看你在我身上留下的印记
A rebel born free
一副反叛 什么都不再在意的样子
Running wild through the concrete jungle
无拘无束 狂奔在水泥丛林里
Now I can't seem to stay away
现在看来 脱身已经太晚
Hell, I know that I'm gonna pay
呵呵 看来现在我将要付出代价
But I do it anyway
可我不在乎
You're the ultimate high that I'm tripping on
你是让我神魂颠倒的制高点
You're the edge of the cliff that I'm hanging on
你是使我屹立不倒的悬崖边缘
Until tomorrow comes
现在来讲
This is how we run
这才是我们的调调

So take the good stuff, honey
宝贝 请尽量拿走我的一切
The money just won't buy
这些钱可买不到
Spend it up however we like
然后按我们的方式去挥霍
So take the good stuff, honey
宝贝 请尽量拿走我的一切
The money just won't buy
这些钱可买不到
Don't try to save us
别想着阻止我们
Cause we're doing it right
我们不认为这有什么不对
We are, we are the wasted youth
我们 我们就是挥霍着的青春
We are, we are the wasted youth
我们 我们就是挥霍着的青春

It's my life
我的命
If I'm gonna waste it
如果我要去挥霍浪费
Gonna waste it on you
我一定挥霍在你身上
It's my life
我的命
If I'm gonna waste it
如果我要去挥霍浪费
I'll be wasted on you
我一定浪费在你身上

I tell myself
我告诉我自己
If I'm gonna fall
如果我要堕落
It'll be from high places
也要从最高的地方掉下去
Even when it hurts
即使那会很疼
At least we loved hard
不过至少 我们曾为爱深深努力过
Didn't we, baby?
对吧 宝贝?

We are, we are the wasted youth
我们 我们就是那挥霍着的青春
We are, we are the wasted youth
我们 我们就是那挥霍着的青春
We are, we are the wasted youth
我们 我们就是那挥霍着的青春
We are, we are the wasted youth
我们 我们就是那挥霍着的青春
It's my life
我的命
If I'm gonna waste it
如果我要去挥霍浪费
Gonna waste it on you
我一定浪费在你身上
It's my life
我的命
If I'm gonna waste it
如果我要去挥霍浪费
I'll be wasted on you
我一定挥霍在你身上

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(8)