乐LOFTE

Night Gones On (Original Mix) - Eminence、Supermans Feinde、Q'Aila

小豆之家:

I used to be so innocent
我曾如此无知
All the things that happened
所有发生的事
Have changed me internally
从内而外地改变了我
Have changed me, entirely
彻底地改变了我
Somehow you took down all the walls I placed
你瓦解了我放置的屏障
To keep me safe
使我安全的屏障

From going insane
不致发狂的屏障
So, how do you expect me to fall asleep?
所以 你怎么期待我能入睡?
After the things you said to me
在你对我说过的这事之后
After the things you made me feel
在此之后 你使我感到
The night
夜晚
Goes on and on
仍在继续

I used to be so incomplete
我曾并不完整
I used to fear so many things
我曾惧怕许多事情
But now I'm undeniable
但如今我不再逃避
But recognizable
不可否认
I used to think I had to be different
我曾认为自己不得不与众不同
All I had to do was listen to the voice within
我所做的就是听取自己内在的声音
Listen to the voice within
听取内在的声音
Somehow you took down all the walls I placed
你瓦解了我放置的屏障
To keep me safe
使我安全的屏障
From going insane
不致发狂的屏障
So, how do you expect me to fall asleep?
所以 你怎么期待我能入睡?
After the things you said to me
在你对我说过的这事之后
After the things you made me feel, feel
在此之后 你使我感到
The night
夜晚
Goes on and on
仍在继续

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(11)