乐LOFTE

Blue Monday - Lapsley

小豆之家:

How does it feel
这是种什么感觉
To treat me like you do
看着你凝视我的目光
When you've laid your hands upon me
当你将手伸给我
And told me who you are
然后告诉我你的名字
I thought I was mistaken
我以为我错了
I thought I heard your words
我以为我听见了你的低语

Tell me how do I feel
告诉我这是种什么感觉
Tell me now how do I feel
现在告诉我这是种什么感觉
Those who came before me
那些从我面前路过的人们
Lived through their vocations
为了生活忙碌奔波
From the past until completion
从最初直到结束
They will turn away no more
他们将一去不复返
How does it feel
这是种什么感觉
To treat me like you do
看着你凝视我的目光
When you've laid your hands upon me
当你将手伸给我
And told me who you are
然后告诉我你的名字
I thought I was mistaken
我以为我错了
I thought I heard your words
我以为我听见了你的低语
Tell me how do I feel
告诉我这是种什么感觉
Tell me now how do I feel
现在告诉我这是种什么感觉
Those who came before me
那些从我面前路过的人们
Lived through their vocations
为了生活忙碌奔波
From the past until completion
从最初直到结束
They will turn away no more
他们将一去不复返

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(7)