乐LOFTE

Thinking of Sunshine (Kretsen Remix) - Kretsen、Daniel Adams-Ray

小豆之家:

All I have is my misery
我所拥有的全部就是我的悲伤
A couple bucks and some cigarettes
一些小钱和一点烟
A perfect billboard model just kissed my cheek
一个美丽的广告牌上的美女刚亲了我的脸
That one morning the city slept
在这所城市沉睡时的一个早晨
I've got a dirty mind but my shoes are clean
我有一个肮脏的想法但是我的鞋子却保持干净
I don't look away cause I choose to see
我不会看向别处因为我选择看见

The chain around your neck isn't jewellery
你脖子上挂着的链子不是珠宝
You ain't fooling me, cause I...
你骗不了我,因为我……
Never had no shades to cry behind
从没有可以躲起来哭泣的屏障
Never found the place I tried to find
从没有找到过我努力寻找的地方
If I told you so then I'd be lying
如果我这样告诉你,那说明我在说谎
I was lost and made a change of course
我迷失于此并且确实做了一些改变
But I'm still afraid to change of course
但是当然了,我仍然害怕改变
Someone told me when it rains it pours
有个人曾告诉我,一旦下起雨,就会下瓢泼大雨

I've been thinking of sunshine (sunshine)
我一直不停地想起阳光(阳光)
Through the pain and strife
经历着伤痛和斗争
I've been thinking of sunshine
我想起了阳光
Through the coldest days of life
度过这人生中最寒冷的日子

All I have is my history
所有我所拥有的就是我的史诗
Strolled the streets when a stranger passed
当陌生人匆匆掠过,我在街上闲晃
He spoke and when I got to hear his story
当我准备要听他的故事的时候他说话了
I realized my life is not so bad
我认识到我的人生其实也没那么糟糕
I used to have a job till they fired me
我过去有一份工作,直到他们后来把我辞了
I thought I was the person I strived to be
我想我就是我自己努力想要成为的那种人
Now everything is gone but that's fine with me
现在所有的事都随风而去了,但是我也觉得没什么大不了
Cause my mind is free, and I...
因为我的思想是自由的,我……
Never had no shades to cry behind
从没有可以躲起来哭泣的屏障
Never found the place I tried to find
从没有找到过我努力寻找的地方
If I told you so then I'd be lying
如果我这样告诉你,那说明我在说谎
I was lost and made a change of course
我迷失于此并且确实做了一些改变
But I'm still afraid to change of course
但是当然了,我仍然害怕改变
Someone told me when it rains it pours
有个人曾告诉我,一旦下起雨,就会下瓢泼大雨

I've been thinking of sunshine (sunshine)
我一直不停地想起阳光(阳光)
Through the pain and strife
经历着伤痛和斗争
I've been thinking of sunshine
我一直想起阳光
Through the coldest days of life
度过这人生中最寒冷的日子

I've been thinking of sunshine
我一直想起阳光
Through the coldest days of life
度过这人生中最寒冷的日子
(Sunshine Sunshine Sunshine Sunshine)
(阳光,阳光,阳光,阳光)
I've been thinking of sunshine
从过去到现在,我一直想起阳光
Through the coldest days of life of life..
度过这人生中最寒冷的日子

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(95)