乐LOFTE

Real Friends (Leowi & NGO Remix) - Leowi、NGO、Camila Cabello

小豆之家:

No, I think I'll stay in tonight
不 我想我今晚还是留下吧
Skip the conversations and the "Oh, I'm fine"s
跳过没用的谈话只说我很好
No, I'm no stranger to surprise
不 对于惊喜我已经不陌生了
This paper town has let me down too many times
这座虚假的小镇已经让我失望太多次了
Why do I even try? Give me a reason why
我为什么要尝试呢?给我一个原因
I thought that I could trust you, never mind
我认为我能相信你 什么都不介意

Why all the switching sides? Where do I draw the line?
为什么所有都要换面考虑?
I guess I'm too naive to read the signs
我猜我还是太天真所以不能明白这些标志

I'm just lookin' for some real friends
我只是在寻找一些真正的朋友
All they ever do is let me down
所有人做的只是让我失望
Every time I let somebody in
每次我让某人走进我的内心
Then I find out what they're all about
就会发现他们的真实想法
I'm just lookin' for some real friends
我只是在寻找一些真正的朋友
Wonder where they're all hidin' out
想知道他们为什么都藏了起来
I'm just lookin' for some real friends
我只是想找到真正的朋友啊
Gotta get up out of this town
想要逃离这座城

I stay up, talkin' to the moon
我没有睡 对着月亮说话
Been feelin' so alone in every crowded room
在每个拥挤喧闹的房间里我都感觉孤独
Can't help but feel like something's wrong, yeah
不能制止的感觉哪里错了
'Cause the place I'm livin' in just doesn't feel like home
因为我住的地并没有家的感觉
I'm just lookin' for some real friends
我只是在寻找一些真实的朋友
All they ever do is let me down
但他们做的只有让我伤心
Every time I let somebody in
每次我让某些人走进我的内心
Then I find out what they're all about
就会发现他们的表里不一
I'm just lookin' for some real friends
我只是在寻找一些真正的朋友
Wonder where they're all hidin' out
想知道他们都藏在哪了
I'm just lookin' for some real friends
我只是在寻找一些真正的朋友
Gotta get up out of this town
想要逃离这座小镇

I just wanna talk about nothin'
我只是想和某人说
With somebody that means something
一些谈心的话
Spell the names of all our dreams and demons
拼出我们所有的梦想和野兽的名字
For the times that I don't understand
很多次我都不明白
Tell me what's the point of a moon like this
告诉我为什么月亮会是这样
When I'm alone again
当我再次孤独
Can I run away to somewhere beautiful
我可以去一些美丽的地方吗
Where nobody knows my name?
那里没人知道我的名字

I'm just lookin' for some real friends
我只是在寻找一些真正的朋友
All they ever do is let me down
可他们的所作所为让我失望
And I let somebody in
我让某人进入了我的内心
But I find out what they're all about
但最后还是发现了他们的表里不一
I'm just lookin' for some real friends
我只是在寻找一些真正的朋友
All they ever do is let me down
可他们做的只是让我失望
I'm just lookin' for some real friends
我只想找到真正的朋友
Gotta get up out of this town, yeah
逃离这座小镇~~

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(22)