乐LOFTE

I Wanna Know - Darren Hayes

小豆之家:

Can't dry my eyes
泪水不停地流
There's no reason anymore
毫无缘由
I can't disguise the way I'm feeling
无法掩饰内心的感觉
No I can't stop a hurricane
也阻止不了这场风暴
Tearing down the walls of love
摧毁我们爱的围城
My heart's breaking
我心痛欲裂

We've been through this before
之前的故事又再次上演

Last story goes on
那些誓言犹在耳畔回响
But it's all still so surreal
却已如此虚幻
I can't imagine days without you
不敢想象没有你的每一天
No I can't stop an avalanche
也无法阻止这场雪崩
Tearing down your memory
带走你的记忆
My heart's breaking
我心痛欲裂
Could you break it some more
你还能使它再痛一些吗?
Cuz I wanna know if
因为我想知道

You made me fly and touch the sky
如果你曾让我飞向天际
I, I, I wanna know if
想知道
The angels weeped the day we met
你我邂逅的那天天使也曾哭泣
I, I, I wanna know if
想知道
I can't leave without you
没有你我已无法继续
Then how am I gonna get through yeah
又该怎样度过这一切?
I don't know why we said goodbye
告诉我你我为何又再一次分离
But I wanna know
请你告诉我

-->>>MaxRNB - Your First R&B Source<<<--


I look to the sky
我望向天空
For a sign of something more
想寻找一丝你的印记
I look to a stranger's face for comfort
我曾在陌生人那里寻求慰藉
But I, I can't stop the tide wave
却无法阻止思念的浪潮
And it's so emotional
如此汹涌
My heart's aching
我心痛欲裂
But the world carries on
可生活仍在继续
I wanna know why
我想知道

You made me fly and touch the sky
如果你曾让我飞向天际
I, I, I wanna know if
想知道
The angels weeped the day we met
我们邂逅的那天天使也曾哭泣
I, I, I wanna know if
想知道
I can't leave without you
没有你我无法继续
Then how am I gonna get through yeah
又该怎样度过这一切?
I don't know why we said goodbye
为何你我又再一次分离
But I wanna know
告诉我好吗?

I've been walking the streets
我走遍每一个角落
I've been saying a prayer
日夜祈祷
But I can't find you anywhere
却怎么也找不到你
Don't leave me alone
别丢下我一人
I gotta find you
我要找到你
I need to know whoa
然后问问你
That if we made each other complete
如果我们曾使彼此完整
Then why am I alone
为何我仍独自一人?

Cuz I wanna know if
因为我想知道
You made me fly and touch the sky
如果你曾让我飞向天际
I, I, I wanna know if
想知道
The angels weeped the day we met
我们邂逅的那天天使也曾哭泣
I, I, I wanna know if
想知道
I can't leave without you
没有你我已无法继续
Then how am I gonna get through yeah
又该怎样度过这漫漫长夜?
I don't know why we said goodbye
为何你我又再一次分离
But I wanna know
请告诉我吧

You made me fly and touch the sky
带走我吧
I, I, I wanna know if
告诉我
The angels weeped the day we met
我们再见的那天天使也会哭泣
I, I, I wanna know if
带走我
I can't leave without you
没有你我已继续
Then how am I gonna get through yeah
又该怎样度过这漫长孤寂?
I don't know why we said goodbye
为何你我又再一次分离
But I wanna know
请告诉我

小豆之家敬上!

评论

热度(7)