乐LOFTE

All Night - DNTST、Mona Moua

小豆之家:

It's something that you want
这将是你一直渴望的美好
It's somewhere you wanna go
这是你未曾踏足的伊甸园
when they take you
当他们与你同行时
when they take you
当他们与你同行时
I can take you far away
而我却希望你我二人能逃向远方
To a place you never been
去一个你从未到访的梦中天堂

Come with me
亲爱的跟我走吧
Do you wanna go with me
你会愿意和我一起去冒险吗
I can show you a good time
我会向你证明这场旅行将会多美好
I can be your everything
我会成为你所有的依靠
Be your valentine
成为你最爱的人
I can do the things you want
我会实现你的所有愿望
Make you feel alright
只为你的一个微笑
I will stay with you all night
我会整夜都依偎在你的身旁
Stay with you all night
一直都陪着你
All night
不错过你生命中每个失眠的夜晚
Stay with you all night
一整晚都待在你身边
All night
不错过你生命中每个失眠的夜晚
Stay with you all night
只与你一人共度良宵
Can you live all behind
你会同我前行把负担都抛在脑后吗
Can you let it go for me
你会放手一搏只为与我浪迹天涯吗
Do you trust me
你相信我能给你这一切吗
Take whisper song my ways
在我耳边像我一样哼着小调
Read words i saw
轻唱着我说的每一句情话
Come with me
与我一同走吧
Da..da..da..da..da..da..dada
哒.哒.哒..哒..哒..哒哒
All night
一整晚
Stay with you all night
一直都陪着你呢
All night
不错过你生命中每个失眠的夜晚
Stay with you all night
一整晚都待在你身边
All night
不错过你生命中每个失眠的夜晚
Stay with you all night
只与你一人共度良宵
It's something that you want
这将是你一直渴望的美好
It's somewhere you wanna go
这是你未曾踏足的伊甸园
when they take you
当他们与你同行时
I can take you far away
而我却希望你我二人能逃向远方
To a place you never been
去一个你从未到访的梦中天堂
Come with me
亲爱的跟我走吧
Do you wanna go with me
你会愿意和我一起去冒险吗
I can show you a good time
我会向你证明这场旅行将会多美好
I can be your everything
我会成为你所有的依靠
Be your valentine
成为你最爱的人
I can do the things you want
我会实现你的所有愿望
Make you feel alright
只为你的一个微笑
I will stay with you all night
我会整夜都依偎在你的身旁
Stay with you all night
一直都陪着你呢
All night
不错过你生命中每个失眠的夜晚
Stay with you all night
一整晚都待在你身边
All night
不错过你生命中每个失眠的夜晚
Stay with you all night
只为你,亲爱的

小豆之家敬上!

评论

热度(17)