乐LOFTE

Last Christmas - Hilary Duff

小豆之家:

last christmas i gave you my heart
去年的圣诞我把我的心交付给你
but the very next day
但就在第二天
you gave it away
你就将它遗弃
this year to save me from tears
此时我已从眼泪中走出
i'll give it to someone special
我会将它给一个特别的人
last christmas
去年的圣诞

i gave you my heart
我把我的心给了你
but the very next day you gave it away
但是第二天你就将它遗弃
this year to save me from tears
此时我已从眼泪中走出
i'll give it to someone special
我会将它给一个特别的人

once bitten and twice shy
被欺骗过一次就会永远害怕第二次
i keep my distance
我和你保持距离
but you still catch my eye
但是你仍然吸引了我
tell me baby do you recognize me?
告诉我宝贝,你还记得我吗?
well if it's been a year
是的已经过去一年了
it doesn't surprise me
这并不能让我惊喜
merry christmas
圣诞快乐
i wrapped it up and sent it
我小心翼翼地的将这句话送出去了
with a note saying
写在一张纸上
"i love you" i meant it
我的意思是"我爱你”
now i know what a fool i've been
现在我知道当时的我有多么愚蠢
but if you kissed me
但是你曾亲吻了我
now i know you'd fool me again
现在我知道你欺骗了我
last christmas i gave you my heart
去年的圣诞我把我的心交付给你
but the very next day you gave it away
但是第二天你就将它遗弃
this year to save me from tears
此时我已从眼泪中走出
i'll give it to someone special
我会将它给一个特别的人
last christmas i gave you my heart
去年的圣诞我把我的心交付给你
but the very next day you gave it away
但是第二天你就将它遗弃
this year to save me from tears
此时我已从眼泪中走出
i'll give it to someone special
我会将它给一个特别的人
baby
宝贝
a crowded room friends with tired eyes
疲倦的目光扫视着拥挤的房间里的朋友
i'm hiding from you and your soul of ice
我要躲避你躲避你冰冷的灵魂
my god i thought you were someone to rely on ,me?
我的上帝我一直以为你会有人依靠,是我吗?
i guess i was a shoulder to cry on
我想我是一个可以依靠的臂膀
a fun to discover where a fire in his heart
可笑的是发现他并不在意
a girl under cover but you tore me apart
一个可怜的女孩躲藏在外壳下哭泣
you tore me apart
你把我撕裂了
now i've found a real love you'll never fool me again
现在我将会找一个再也不会欺骗我的人
last christmas i gave you my heart
去年的圣诞我把我的心交付给你
but the very next day you gave it away
但是第二天你就将它遗弃
this year to save me from tears
此时我已从眼泪中走出
i'll give it to someone special
我会将它给一个特别的人
last christmas i gave you my heart
去年的圣诞我把我的心交付给你
but the very next day you gave it away
但是第二天你就将它遗弃
this year to save me from tears
此时我已从眼泪中走出
i'll give it to someone special
我会将它给一个特别的人
a fun to discover where a fire in his heart
可笑的是发现他并不在意
a girl under cover but you tore me apart
一个可怜的女孩躲藏在外壳下哭泣
may be next year
也许在明年
i give it to someone
我会将它给别人
i give it to someone special
我会将它给别人
oo~~
哦哦--

小豆之家敬上!

评论

热度(18)