乐LOFTE

Wolves (Audiovista Remix) - Audiovista、Selena Gomez、Marshmello

小豆之家:

In your eyes, there's a heavy blue
你的眼眸湛蓝如海
One to love, and one to lose
一只饱含爱意,一只怅然若失
Sweet divine, a heavy truth
这天赐的甜蜜难以掩盖沉重的事实
Water or wine, don't make me choose
不要让我选择是否喝下这一杯离别酒
I wanna feel the way that we did that summer night, night
我只想重新感受我们曾一起共度的夏日夜晚
Drunk on a feeling, alone with the stars in the sky
在深重的情感中一醉不醒,独自仰望闪烁的星辰

I've been running through the jungle
我在丛林中奔跑穿梭
I've been running with the wolves
我与狼群一起奔跑
To get to you, to get to you
只为接近你,只为得到你
I've been down the darkest alleys
我沿着最为黑暗无光的小径一路前行
Saw the dark side of the moon
抬头仰望那一轮月亮的阴暗一面
To get to you, to get to you, to get to you
只为去找到你,接近你,追寻你
Your fingertips trace my skin
你的手指描绘我身体的轮廓
To places I have never been
带我去到从未去过的地方
Blindly, I am following
我近乎盲目地跟随着你
Break down these walls and come on in
摧毁内心的重重壁垒欢迎你的到来
I wanna feel the way that we did that summer night, night
我只想再次感受我们曾一起共度的夏日夜晚
Drunk on a feeling alone with the stars in the sky
沉溺在对你的爱意中无法自拔,独自仰望天上闪烁的星辰
I've been running through the jungle
我在丛林中奔跑穿梭
I've been running with the wolves
我与狼群一同奔跑
To get to you, to get to you
只为接近你,只为得到你
I've been down the darkest alleys
我沿着最为黑暗深重的小路前行
Saw the dark side of the moon
亲眼看到月圆月缺
To get to you, to get to you
只为接近你,只为得到你
I've looked for love in every stranger
我从每个陌生人的身上寻找那一份爱意
Took too much to ease the anger
我为了缓解心中的愤怒付出了太多
All for you, yeah, all for you
这一切只为了你,只为了你
I've been running through the jungle
我在丛林中奔跑穿梭
I've been crying with the wolves
我与狼群一同高声嗥叫
To get to you, to get to you, to get to you
只为接近你,追寻你,得到你
I've been running through the jungle
我在丛林中奔跑穿梭
I've been running with the wolves
我与狼群一同奔跑
To get to you, to get to you
只为接近你,只为追寻你
I've been down the darkest alleys
我沿着最为深重黑暗的小路前行
Saw the dark side of the moon
看遍月圆月缺
To get to you, to get to you
只为追寻你,只为得到你

小豆之家敬上!

评论(1)

热度(20)