乐LOFTE

Outta My Head (Original Mix) - LYAR

小豆之家:

Get outta my head
滚出我的脑海
The feelings show
我已经无法再忍受
That I can't take it no more
那些令人倍感煎熬的感觉
Outta my head
滚出去
Please let me go darling
拜托了放我走好么亲爱的?
What ya waiting for?
你还有什么好等的?

And we used to be
尽管过去我们
In harmony
曾经幸福快乐过
But these days are gone!
但那些日子早已不再!

Get outta my head
滚出我的脑海
The feelings show
我已经无法再忍受
That I can't take it no more
那些令人倍感煎熬的感觉
Get outta my head
滚出我的脑海

Get outta my head
滚出我的脑海

You stuck in my head
你干扰我的思绪
I can't forget ya
我忘不了你
You tried to treat me so right
你对我如此的好
Hard to forget
我难以忘却
The day I met ya, darling
过去和你一起的日子,亲爱的
I thought it would be alright
我以为一切都会好转

And we used to be
如同过去一样
In harmony
幸福快乐
But those days are gone!
但是那些日子早已过去!
Get outta my head
滚出我的脑海
The feelings show
我已经无法再忍受
That I can't take it no more
那些令人倍感煎熬的感觉

Get outta my head (yeah baby)
滚出我的脑海(耶,宝贝)
Get outta my head (that I can't take it)
滚出我的脑海(我承受不起)
Oh darling
噢,宝贝
Get outta my head (You stuck in my head)
滚出我的脑海

And we used to be
我们尽管曾经
In harmony
幸福快乐过
But these days are gone! (but these days)
但那些日子早已消逝!(可现在)
Get outta my head
滚出我的脑海
The feelings show
我已经无法再忍受
That I can't take it no more
那些令人倍感煎熬的感觉
Get outta my head
滚出我的脑海

Get outta my head... ooho
滚出我的脑海。。。噢

小豆之家敬上!

评论

热度(10)