乐LOFTE

White Lie (Radio Edit) - Pawl

小豆之家:

You and I together bound for life
我本来打算与你共度一生
loved you like a fool, I felt so high
像个傻子一样全心全意爱着你,一直自嗨

Look at what you've done
看你对我做了什么
You did it all on your own
你亲手毁了这一切
Why baby?
为什么啊,亲爱的?


Thought that we were one
以前,我们是那样亲密
Maybe I had it all wrong
但也许只是我以为

A white lie
那只是你善意的谎言
This time I won't forget, ooh, ooh
这次我不会宽恕
That talk, your lips stay fake, ooh, ooh
你的嘴唇吐出的全是谎言
A white lie
那只是你善意的谎言

This time I won't forget, ooh, ooh
这次我不会宽恕
A white lie
那只是你善意的谎言

That talk, your lips stay fake, ooh, ooh
你的嘴唇吐出的全是谎言
A white lie
那只是你善意的谎言
White lie sugar
那只是你善意的谎言,亲爱的
White lie cooler than I, lie
这让人浑身冰冷的谎言
A white lie
那只是你善意的谎言
White lie sugar
那只是你善意的谎言,亲爱的

White lie, wasting your time, time
那只是你善意的谎言,别再浪费时间了
A white lie
那只是你善意的谎言

You and I were like fire and ice
你和我,就像冰与火
Different but together bound for life, with you
那样不同,却天造地设,与你

Look at what you've done
看你都对我做了什么
You did it all on your own
你亲手毁了这一切
Why, baby?
为什么啊,亲爱的?

Thought that we were one
以前,我们是那样亲密
Maybe I had it all wrong,
但也许只是我以为
A white lie
那只是你善意的谎言

This time I won't forget, ooh ooh
这次我不会宽恕
That talk, your lips stay fake, ooh ooh
你的嘴唇吐出的全是谎言
A white lie
那只是你善意的谎言

This time I won't forget, ooh ooh
这次我不会宽恕
A white lie
那只是你善意的谎言

That talk, your lips stay fake, ooh ooh
你的嘴唇吐出的全是谎言
A white lie
那只是你善意的谎言
White lie sugar
那只是你善意的谎言,亲爱的
White lie cooler than I, lie
这让人浑身冰冷的谎言

A white lie
那只是你善意的谎言
White lie sugar
那只是你善意的谎言,亲爱的
White lie, wasting your time, time
那只是你善意的谎言,别再浪费时间了
A white lie
那只是你善意的谎言
White lie sugar
那只是你善意的谎言,亲爱的
White lie cooler than I, lie
这让人浑身冰冷的谎言
A white lie
那只是你善意的谎言
White lie sugar
那只是你善意的谎言,亲爱的
White lie, wasting your time, time
那只是你善意的谎言,别再浪费时间了
A white lie
那只是你善意的谎言

小豆之家敬上!

评论

热度(9)