乐LOFTE

Youth (Qrion Remix) - Qrion、Manila Killa

小豆之家:

I just called me a taxi
刚叫了一辆出租车
Cause I ran into my ex
因为我在这里碰见我的前任了
And I ain't down for that
我还没有放下他
I'm way too over that
与那段旧情已经渐行渐远
I just ran into the attrition
我深陷一场消耗战中
I got a forty as my chaser
身边有多个追求者

You know I'm down for that
但你知道我根本不在乎
And it got me thinking
这让我不禁思考
If u If u If u Doo Doo Doo Doo Doo Dooooo
如果你能早点就放手
If u If u If u Doo Doo Doo Doo Doo Dooooo
我现在也不会受此折磨
I've been touched by an angel
我曾被天使触碰
I've been loved by a devil
也曾被魔鬼深爱
Got my panties around my ankles ankles
尝过欢爱的滋味
I've been touched by an angel
我曾被天使触碰
I've been loved by a devil
也曾被魔鬼深爱
Got my panties around my ankles ankles
尝过欢爱的滋味
Is this really real?
这一切都是真的吗?
You know, I'm about it everyday
要知道,我天天如此
Is this really real?
这一切都是真的吗?
You know, I'm about it everyday
要知道,我天天如此
Is this really real?
这一切都是真的吗?
You know, I'm about it everyday
要知道,我天天如此
Is this really real?
这一切都是真的吗?
You know, I'm about it everyday
要知道,我天天如此
I've been touched by an angel
我曾被天使触碰
I've been loved by a devil
也曾被魔鬼深爱
Got my panties around my ankles ankles
尝过欢爱的滋味
I've been touched by an angel
我曾被天使触碰
That's the only thing I know
这便是我唯一知道的事情
Got my panties around my ankles
尝过欢爱的滋味
I've been touched by an angel angel angel angel
我曾被天使触碰
I've been touched by an angel angel angel angel
我曾被天使触碰
Is this really real?
这一切都是真的吗?
You know, I'm about it everyday
要知道,我天天如此
Is this really real?
这一切都是真的吗?
You know, I'm about it everyday
要知道,我天天如此
Is this really real?
这一切都是真的吗?
You know, I'm about it everyday
要知道,我天天如此
Is this really real?
这一切都是真的吗?
You know, I'm about it everyday
没事,我早已习惯

小豆之家敬上!

评论

热度(12)