乐LOFTE

Never Let You Go - Zaeden

小豆之家:

Laying in the grass
躺在草地上
Staring at the sun
凝视太阳的方向
Thinking about where we go from here
思考着我们该何去何从
It's taking me a while
我想了好一段时间
Waiting for the signs
一直伺机而动
They've been long but now I think they're here
这一刻等了好久但我觉得是时候了

Faith tells me to never let u go
信念告诉我不能让你走
No more waste in time
时不再来
Oh~Faith tells me to never let u go
哦~我下定决心不让你走
I'm here to let u know
在此我要对你表白
Oh no,I will never let u go
不,我永远不会放手
Faith tells me to never let u go
信念告诉我不能让你走
No more waste in time
时不再来
Oh~Faith tells me to never let u go
哦~我下定决心不让你走
I'm here to let u know
在此我要对你表白
Oh no,I will never let u go
不,我永远不会放手
Laying in the grass
平躺在草地上
Staring at the sun
凝视太阳的方向
Thinking about where we go from here
思考着我们该何去何从
It's taking me a while
我想了好一段时间
Waiting for the signs
一直伺机而动
They've been long but now I think they're here
这一刻等了好久但我觉得是时候了
Faith tells me to never let u go
信念告诉我不能让你走
No more waste in time
时不再来
Oh~Faith tells me to never let u go
哦~我下定决心不让你走
I'm here to let u know
在此我要对你表白
Oh no,I will never let u go
不,我永远不会放手
Faith tells me to never let u go
信念告诉我不能让你走
No more waste in time
时不再来
Oh~Faith tells me to never let u go
哦~我下定决心不让你走
I'm here to let u know
在此我要对你表白
Oh no,I will never let u go
不,我永远不会放手
Oh no,I will never let u go
不,我永远不会放手
Oh no,I will never let u go
不,我永远不会放手
I'm here to let u know
在此我要对你表白
Oh no,I will never let u go
不,我永远不会放手

小豆之家敬上!

评论

热度(15)