乐LOFTE

Wicked Game(James Carter & Levi Remix) - James Carter、Levi、Tula

小豆之家:

The world was on fire
世界在燃烧
No one could save me but you
除你无人能将我拯救
Strange what desire will make foolish people do
爱欲教愚人所为是如此癫狂
I never dreamed that I'd meet somebody like you
我从未期冀会邂逅伊人如你
And I never dreamed that I'd lose somebody like you
从未料想你就是我梦中所需

No, I don't want to fall in love
不 我只想坠入爱河
No, I don't want to fall in love
不 我只想坠入爱河
With you
同你坠入爱河
With you
同你坠入爱河

What a wicked game you play
这是怎样邪恶的游戏
To make me feel this way
如此煎熬我的心
What a wicked thing to do
这是怎样罪愆
To let me dream of you
让你萦绕在我梦里
What a wicked thing to say
那是怎样残忍的话语
You never felt this way
说 你不曾这样体会
What a wicked thing to do
那是怎样罪愆
To make me dream of you
让你萦绕在我梦里
You and I don't wanna fall in love
不 我只想坠入爱河
And I don't want to fall in love
不 我只想坠入爱河
With you
同你坠入爱河
With you
同你坠入爱河

{World} was on fire
世界在燃烧
No one could save me but you
除你无人能将我拯救
Strange what desire will make foolish people do
爱欲教愚人所为是如此癫狂
I never dreamed that I'd meet somebody like you
我从未期冀会邂逅伊人如你
I never dreamed that I'd lose somebody like you
从未料想你就是我梦中所需

You and I don't wanna fall in love
不 我只想坠入爱河
You and I don't wanna fall in love
不 我只想坠入爱河
You and I don't wanna fall in love
不 我只想坠入爱河
No I don't wanna fall in love
不 我只想坠入爱河
You and I don't wanna fall in love
不 我只想坠入爱河
No I don't wanna fall in love
不 我只想坠入爱河
With you
同你坠入爱河

小豆之家敬上!

评论

热度(14)