乐LOFTE

Perfect Strangers - Jonas Blue、JP Cooper

小豆之家:

You were looking at me like you wanted to stay
昨天见到你时
When I saw you yesterday
你看我的眼神仿佛是在说你想要留下
I'm not wasting your time, I'm not playing no games
我没有在浪费你时间,也不是在跟你玩游戏
I see you
我懂你
Who knows the secret tomorrow will hold
没人知道明天会给我们带来什么
We don't really need to know
我们也没必要知道

Cuz you're here with me now. I don't want you to go
因为你现在就在我身边,我不愿让你离开
You're here with me now I don't want you to go
你就在我身边,我不愿让你离开
Maybe we're perfect strangers
或许我们是一对完美的陌生人
Maybe it's not forever
或许这不会持续到永远
Maybe the night will change us
也许这个夜晚会将我们改变
Maybe we we'll stay together
也许我们会相伴到永远
Maybe we'll walk away
或许我们会分道扬镳
Maybe we'll realise
或许我们会意识到
We're only human
我们仅仅是凡人而已
Maybe we don't need no reason
也许我们并不需要什么理由
Maybe we're perfect strangers
或许我们是一对完美的陌生人
Maybe it's not forever
或许这不会持续到永远
Maybe the night will change us
也许这个夜晚会将我们改变
Maybe we'll stay together
也许我们会相伴到永远
Maybe we'll walk away
或许我们会分道扬镳
Maybe we'll realise
或许我们会意识到
We're only human
我们仅仅是凡人人而已
Maybe we don't need no reason
也许我们并不需要什么理由
why
不需要问为什么
Come on, come on, come over
来吧,来吧,快过来
Maybe we don't need no reason
也许我们并不需要什么理由
why
不需要问为什么
Come on, come on, come over
来吧,来吧,快过来
No one but you got me feeling this way
我只对你有感觉
There's so much we can't explain
有太多东西没发解释
Maybe we'll help each other escape
或许我们会帮助彼此逃离
I'm with you
但我要和你一起
Who knows the secret tomorrow will hold
没人知道明天会给我们带来什么
We don't really need to know
我们也没必要知道
Cuz you're here with me now, I don't want you to go
因为你现在就在我身边,我不愿让你离开
You're here with me now, I don't want you to go
你就在我身边,我不愿让你离开
Maybe we're perfect strangers
或许我们是一对完美的陌生人
Maybe it's not forever
或许这不会持续到永远
Maybe the night will change us
也许这个夜晚会将我们改变
Maybe we'll stay together
也许我们会相伴到永远
Maybe we'll walk away
或许我们会分道扬镳
Maybe we'll realize
或许我们会意识到
We're only human
我们仅仅是凡人而已
Maybe we don't need no reason
也许我们并不需要什么理由
Maybe we're perfect strangers
或许我们是一对完美的陌生人
Maybe it's not forever
或许这不会持续到永远
Maybe the night will change us
也许这个夜晚会将我们改变
Maybe we'll stay together
也许我们会相伴到永远
Maybe we'll walk away
或许我们会分道扬镳
Maybe we'll realise
或许我们会意识到
We're only human
我们仅仅是凡人而已
Maybe we don't need no reason
也许我们并不需要什么理由
why
不需要问为什么
Come on, come on, come over
来吧,来吧,快过来
Maybe we don't need no reason
也许我们并不需要什么理由
why
不需要问为什么
Come on, come on, come over
来吧,来吧,快过来
Come on, come on, come over
来吧,来吧,快过来
Maybe we don't need no reason
也许我们并不需要什么理由
why
不需要问为什么
Come on, come on, come over
来吧,来吧,快过来

小豆之家敬上!

评论

热度(9)