乐LOFTE

Killing The Blues - Alison Krauss、Robert Plant

小豆之家:

Leaves were falling ..Just like embers
一片片树叶飘落 像残余的火
In colors red and gold they set us on fire
红色和金色的叶子堆积 我们在火上
Burning just like a moonbeam ..in our eyes
像一缕月光燃烧 在我们的眼里 闪耀

Somebody said they saw me
有人说看到我
Swinging the world by the tail
抓住世界的尾巴 摇晃它

Bouncing over a white cloud.
跳到白云之巅
Killing the Blues
不再忧郁

I am guilty of something
我为一些事感到内疚
I hope you never do because there is nothing
我希望你别 因为没有什么
Sadder than losing .. yourself in love
比在爱情里失去自己更悲伤了

Somebody said they saw me
有人说看到我
Swinging the world by the tail
抓住世界的尾巴 摇晃它
Bouncing over a white cloud.
跳到白云之巅
Killing the Blues
不再忧郁

Now, you ask me Just to leave you
现在你叫我快点离开你
To go out on my own and get what I need to
一个人远走 做自己要做的事
You want me to find ..what I've already had
你想让我发现..我已经找到的

Somebody said they saw me
有人说看到我
Swinging the world by the tail
抓住世界的尾巴 摇晃它
Bouncing over a white cloud.
跳到白云之巅
Killing the Blues
不再忧郁

Somebody said they saw me
有人说看到我
Swinging the world by the tail
抓住世界的尾巴 摇晃它
Bouncing over a white cloud.
跳到白云之上

Killing the Blues
不再忧郁

小豆之家敬上!

评论

热度(15)