乐LOFTE

Little House - Amanda Seyfried

揉碎的小时光:

电影《分手信》的主题曲,听歌有共鸣。。。

 

I love this place
我爱这个地方
But it's haunted without you
但你去不在这里

My tired heart
我感到心好累
Is beating so slow
连跳动都变得缓慢

Our hearts sing less
我们心中的共鸣

Than we wanted
远不止我们的期望

We wanted
我们期望

Our hearts sing 'cause
我们之间能有共鸣,因为
We do not know
我们不知道
we do not know
我们不知道
To light the night
让黑夜变成白昼
To help us grow
让我们成长
To help us grow
让我们成长
It is not said
这不能说明
I always know
我总是能懂

You can catch me
你可以抓紧我
Don't you run
不要逃开
Don't you run
不要逃开
If you live another day
如果你在某一天离开
In this happy little house
在这个快乐的小房子
The fire's here to stay
激情在这里为你停留
To light the night
让黑夜变成白昼
To help us grow
让我们成长
To help us grow
让我们成长

It is not said
这不能说明
I always know
我总是能懂

Please don't make a fuss
请不要大惊小怪
It won't go away
我不会离开

The wonder of it all
所有的疑惑
The wonder that I made
所有我留下的悬念
I am here to stay
我会停留在这里

I am here to stay
我会停留在这里
Stay
停留

 

评论

热度(8)