乐LOFTE

Gold (DFLV Remix) - DFLV、Sebastien、Bright Sparks

小豆之家:

Where did it go wrong?
到底是哪出了错
Hey I thought we had it all baby
我原以为我们已经拥有一切
I can't work out what you want
我无法带给你想要的未来
You say that maybe we're fading
你说我们的爱正在冷却
I don't wanna hear the truth
真相是如此伤人,我不忍听
Don't see no war with you
不愿你我默然冷战

I don't wanna hear the truth, no
真相是如此伤人,我不忍听,不忍听
Take me back to where we were
重回我们的美好时光
To a place that doesn't hurt
去到那不曾有心碎的地方
Take me back to where we were
重回到我们的初次见面

‘Cuz I can't let you go
因为我无法放手
‘Cuz you said we were gold, gold, gold
因为你说我们曾如此闪耀
No I can't let you go
不,我不能放手
‘Cuz you said we were gold, gold, gold
因为你说我们曾如此绚烂
Gold
如此耀眼
Yeah

My love
我亲耐的
My love
我亲耐的
Ooh ...


There's no need to lay blame
无需去责备谁
You said we'd work it out slowly
你说过我们可以慢慢来
Well I tried but things change
我试过但一切都已改变
See I heard you got a new trophy
听说你已另觅新欢
I don't wanna hear the truth
真相是如此伤人,我不忍听
Don't see no war with you
不远你我默然冷战
I don't wanna hear the truth, no
真相是如此伤人,我不忍听,不忍听
Take me back to where we were
重回我们的美好时光
To a place that doesn't hurt
去到那不曾有心碎的地方
Take me back to where we were, were
重回到我们的初次见面

‘Cuz I can't let you go
因为我无法放手
‘Cuz you said we were gold, gold, gold
因为你说我们曾如此闪耀
No I can't let you go
不,我不能放手
‘Cuz you said we were gold, gold, gold
因为你说我们曾如此绚烂
‘Cuz I can't let you go
因为我不能放手
‘Cuz you said we were gold, gold, gold
因为你说我们曾如此闪耀
No I can't let you go
不,我不能放手
‘Cuz you said we were gold, gold, gold
因为你说我们曾如此绚烂

Yeah

My love
我亲耐的
My love
我亲耐的
Ooh

‘Cuz I can't let you go
因为我不能放手
‘Cuz you said we were gold, gold, gold
因为你说我们曾如此闪耀
No I can't let you go
不,我不能放手
‘Cuz you said we were gold, gold, gold
因为你说我们曾如此绚烂
Gold
如此耀眼


小豆之家敬上!

评论

热度(22)