乐LOFTE

Brand New Day - Katelyn Tarver

小豆之家:

cuz it's a brand new day
因为这是崭新的一天啊
so come along with me
所以跟我一起来吧
are you going my way
你想好要走我的路吗
it's time for you to see
这是给你看的时候
that it's a brand new day
这是崭新的一天啊
a new reality
一个新的现实

and everything's okay
一切都很好
people come together
人们都在一起
sometimes you get turned around
有时候你会转身
and what looks up comes falling down
看看谁跌倒了
hear the voices in you're your head
听见有声音在你头上
and sometimes you can't even breathe
有时你甚至不能呼吸
the feeling drops you to your knees
你的膝盖感觉衰退
but it don't matter what they say
但是不管他们说什么
cuz it't a brand new day
因为这是崭新的一天啊
so come along with me
所以跟我跟我一起来吧
are you going my way
你想好要走我的路吗
it's time for you to see
这是给你看的时候
that it's a brand new day
这是崭新的一天啊
a new reality
一个新的现实
and everything's okay
一切都很好
people come together
人们都在一起
I know you're tired and you're broke
我知道你累了 你失败了
and like the punch line to a joke
像一个笑话的妙语
you keep waiting for the end
你一直在等待着结束
but maybe you just got it wrong
但或许你错了
can't you see that you belong
难道你不知道你的归属
you just need to find your way
你只需要找到你自己的路
so come along with me
所以跟我一起来吧
are you going my way
你想好要走我的路吗
it's time for you to see
这是给你看的时候
that it's a brand new day
这是崭新的一天啊
a new reality
一个新的现实
and everything's okay
一切都很好
people come together
人们都在一起
don't give up
不要放弃
I know it's hard to see when you are down
我知道这很难当你失落的时候
but you're not alone
但你并不孤独
you're not the only one
你不是唯一的那一个
so let it go
所以就让它去吧
cuz you already found the answer
因为你已经找到了答案
and the day has just begun
这一天已经开始了
cuz it's a brand new day
因为这是崭新的一天啊
so come along with me
所以跟我一起来吧
are you going my way
你想好要走我的路吗
it's time for you to see
这是给你看的时候
that it's a brand new day
这是崭新的一天啊
a new reality
一个新的现实
and everything's okay
一切都很好
people come together
人们都在一起

小豆之家敬上!

评论

热度(10)