乐LOFTE

In Flames - Lungley

小豆之家:

Those cocaine kisses make my lips numb
***舔舐我的嘴唇,使我麻痹不堪
Murmur the words so we can begin
低声细语,我们可重新开始
Tell me that you want only my love
请告知我,我是你心之所属
We're drowning in your vodka sin
我们沉溺在你如伏特酒般致命的罪恶里
There's light in your eyes
你的双眸里洋溢万千星辰
But a darkness in your heart
内心却隐藏着丝丝恶意

An angel's gonna die tonight
一个天使在今晚坠落
And heaven will forget to cry
天空会因此而忘记下雨
In flames our names were sworn
名字在烈火中被镌刻铭记
From flames we both were born
彼此在浴火中重生
Collecting my tears in your teacups
你将我的泪水汇集到茶碗中
Blink eyelashes made of tin
眨眼之间,睫毛似锡制般沉重
Don't wipe her lipstick off your mouth
不要试图擦掉你唇边她口红的痕迹
Cos I know where you have been
因为我知道你究竟去了哪里
There's light in your eyes
你的双眸里洋溢万千星辰
But a darkness in your heart
内心却隐藏着丝丝恶意
An angel's gonna die tonight
一个天使在今晚坠落
And heaven will forget to cry
天空会因此而忘记下雨
In flames our names were sworn
名字在烈火中被镌刻铭记
From flames we both were born
彼此在浴火中重生
An angel's gonna die tonight
一个天使在今晚坠落
And heaven will forget to cry
天空会因此而忘记下雨
In flames our names were sworn
名字在烈火中被镌刻铭记
From flames we both were born
彼此在浴火中重生

小豆之家敬上!

评论

热度(10)