乐LOFTE

ILYAF 1996 - Anna of the North

小豆之家:

Feels like I'm standing in a timeless dream
隐约感觉我伫立在漫无尽头的梦中
Of light mists, of pale amber rose
周围充满迷雾和苍白琥珀色的玫瑰
Feels like I'm lost in a deep cloud of heavenly scent
隐约感觉我迷失在天堂般芳香的浓云中
Touching, discovering you
触摸着寻找着你
I love you always forever
我永远爱你
Near or far, closer together
无论远近 彼此更加靠近

Everywhere I will be with you
我会陪你到天涯海角
Everything I will do for you
我愿意为你付出一切
I love you always forever
我永远爱你
Near or far, closer together
无论远近 彼此更加靠近
Everywhere I will be with you
我会陪你到天涯海角
Everything I will do for you
我愿意为你付出一切
You've got
你有
The most unbelievable blue eyes I've ever seen
我所见过的最令人难以置信的蓝色眼眸
You've got
你让
Me almost melting away
我几乎融化
As we lay there
当我们躺在
Under a blue sky with pure white stars
闪着纯白色星光的蓝天之下
Exotic sweetness
在这格外甜美的
A magical time
魔幻时刻
Say it, say it again
再说一次
I love you always forever
我永远爱你
Near or far, closer together
无论远近 彼此更加靠近
Everywhere I will be with you
我会陪你到天涯海角
Everything I will do for you
我愿意为你付出一切
I love you always forever
我永远爱你
Near or far, closer together
无论远近 彼此更加靠近
Everywhere I will be with you
我会陪你到天涯海角
Everything I will do for you
我愿意为你付出一切
I love you always forever
我永远爱你
Near or far, closer together
无论远近 彼此更加靠近
Everywhere I will be with you
我会陪你到天涯海角
Everything I will do for you
我愿意为你付出一切
Say you'll love and love me forever
说你永远爱我
Never stop, never whatever
永不停止 无论发生什么
Near and far and always everywhere and everything
无论远近 无论何地何事
Say you'll love and love me forever
说你永远爱我
Never stop, never whatever
永不停止 无论发生什么
Near and far and always everywhere and everything
无论远近 无论何地何事
Say you'll love and love me forever
说你永远爱我
Never stop, never whatever
永不停止 无论发生什么
Near and far and always everywhere and everything
无论远近 无论何地何事
Say you'll love and love me forever
说你永远爱我
Never stop, never whatever
永不停止 无论发生什么
Near and far and always everywhere and everything
无论远近 无论何地何事

小豆之家敬上!

评论

热度(35)