乐LOFTE

Gotta Have You - Jillian Edwards

小豆之家:

Gotta Have You
Jillian Edwards
At the end of the day
一日将尽 黄昏之时
All I want is you
脑海中不禁浮现你的面庞
All I want is you
心中所盼 思绪所念 所有都是你
And at the middle
午夜之际

And the star
星光闪烁
Morning, light, and the dark
漆黑夜幕中 晨光若隐若现
I want you
辗转反侧 思念成瘾
I want you
纵然宇宙广阔 我惟愿能与你在一起
And in the back of my mind
卸下盔甲 撤掉城防
The forefront and the side
你还未靠近便让我溃不成军
I want you
山有木兮木有枝
I want you
心悦君兮君不知
And I
你难道还不明白吗
Gotta Gotta Gotta Gotta
我想要的 只是你
have you
我必须拥有的 只有你
And I
这难道还不够明显吗
Gotta Gotta Gotta Gotta
我想要的 只是你
have you
我必须拥有的 只有你
Ooh Ooh Ooh~

Make a map of my desires
想将渴望之物一个一个罗列出来
All roads lead to you
竭尽脑汁
All roads lead to you
却除了你的名字外再无其他
To the left and the right
无论你身在何方
Forwards and turn around
天之涯 海之角
I find you
我总会找到你
I find you
纵然世界之大 我都愿意跟随你
And I
你难道还不明白吗
Gotta Gotta Gotta Gotta
我想要的 只是你
have you
我必须拥有的 只有你
And I
这难道还不够明显吗
Gotta Gotta Gotta Gotta
我想要的 只是你
have you
我必须拥有的 只有你
Ooh Ooh Ooh~

I can't find a safety like you
无人能再如你一般给予我这种无法言喻的安心感
I can't find a thrill
曾经一度认为我的心已经死了
That comes close to the way you move me
但在你靠近我的那一刻 心跳如雷动
I never will
我想我已经不可救药地爱上了你
And I
你难道还不明白吗
Gotta Gotta Gotta
我想要的 只是你
have you
我必须拥有的 只有你
And I
这难道还不够明显吗
Gotta Gotta Gotta Gotta
我想要的 只是你
have you
我必须拥有的 只有你
And I
心中所盼 思绪所念 所有都是你
Gotta Gotta Gotta Gotta
纵然宇宙广阔 我惟愿能与你在一起
have you
纵然世界之大 我都愿意跟随你
And I
我喜欢你
Gotta Gotta Gotta Gotta
我喜欢你
have you
我喜欢你
Ooh Ooh Ooh~

小豆之家敬上!

评论

热度(16)